kuinka paljon ajettuja eco-tekkejä löytyy
about 332tkm rullattu -96 vectra ja X20XEV. Pirun hyvin toimii, mitä nyt juuri tänään vaihdoin ohjaustehostimen letkun, mutta mitäs noista pienistä, eihän ne ikuisia ole.
Lisäksi oon vaihtanu tyhjäkäyntisäätimen, mutta siinäpä ne isommat normihuollon lisäksi.
On kyllä ollut hintansa arvoinen kiesi, en jaksa usko, että mistään tuon hinnalla parempaa saisi.
Lisäksi oon vaihtanu tyhjäkäyntisäätimen, mutta siinäpä ne isommat normihuollon lisäksi.
On kyllä ollut hintansa arvoinen kiesi, en jaksa usko, että mistään tuon hinnalla parempaa saisi.
-
GuitarManiac32
- 'Agila'
Re: kuinka paljon ajettuja eco-tekkejä löytyy
160 000 km tuli täyteen vm. 1997 2.0l Opel Vectra B:llä ja moottori paskaksi. Koneen vaihto edessä... muuten ei ole ollut mitään vikoja (yleisimmin kuluvien osien vaihtamisen lisäksi) 
Pikkuisen vituttaa...
Pikkuisen vituttaa...
Vm.97, x20xev, ajettu 185 000. Ihan hyvin on toiminut.
-
MoreThan8000RPM
- 'Kadett'

Omega B (1995) X25XE ~280tkm
Päivitystä,tällähetkellä x20xev ja 420tkm,oon odotellut jo jonkin aikaa että koska se hajoaa,mutta eipä tuolle ole tarvinnut kun öljyjä vaihdella.
Toki löytyy nuo b-vectran perus viat,yhdestä ovesta keskuslukko rikki,ajotietokoneen näyttö paskana ja kukkaa alkaa pukata takakaarista ja oven alareunoista.
Ihan paskoja nämä ecotekki koneet,ei ne kestä mitään
Toki löytyy nuo b-vectran perus viat,yhdestä ovesta keskuslukko rikki,ajotietokoneen näyttö paskana ja kukkaa alkaa pukata takakaarista ja oven alareunoista.
Ihan paskoja nämä ecotekki koneet,ei ne kestä mitään
Vectra B -99 X20XEV 225tkm, toimii moitteetta, mitä nyt 1kk sitten hajos kytkimen työsylinteri ja nesteet mäelle, mutta siinäpä se suurin ongelma tähän asti. Ohjurinkumit vaihdoin itse ja säästin sen 600, muuten auto toimii hienosti 
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Astra f sportive -97 1.8 16v 220000
Entinen rakas Astra F -97 1.8 16v sportive
Nykyinen rakas Vectra C -04 2.0T STW
Nykyinen rakas Vectra C -04 2.0T STW
juuri puretulla astra f:llä (1.8 ecotec) oli ajettu 470 000 km... kori mätä paska, mutta kone käy ja kukkuu. mitä nyt laakerit ja männät vähän äänteli... saatto vähän haista öljyllekin 
271000 ja käy kun kello, oljyä menee, mutta ohjarinkumit uusiksi.
opel vectra c 2,2 gts
X16SZR - 260 000km ja toimii mainiosti 
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2