kansi halki c20xe koneesta apua

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Passe
'Senator'
'Senator'

kansi halki c20xe koneesta apua

Viesti Kirjoittaja Passe »

kertokaas miten sen kannen pystyy holkittamaan ku on menny öljykanavan kohalta halki niin että on vesitilas öljyä
tunexsilla pyysi 400eur ku korjaavat sanovat että ei pysty hitsaamaan ku on kannen sisältä onko joku tehny ite noita hommia mulla on kyllä mahdollisuus ite kyllä korjatase ku olen koneista ...minun mielestä on menny siitä mistä öljytulee kantee ni siitä halki poraa ja kalvaasen ja holkittaa sen ja liimaa ja imusarjanpuolelta poraa öljykanavan auki taas.. :peukku:
opel calibra 4x4 turbo 1995
terokimmo
in memoriam
in memoriam

Re: kansi halki c20xe koneesta apua

Viesti Kirjoittaja terokimmo »

Passe kirjoitti:kertokaas miten sen kannen pystyy holkittamaan ku on menny öljykanavan kohalta halki niin että on vesitilas öljyä
tunexsilla pyysi 400eur ku korjaavat sanovat että ei pysty hitsaamaan ku on kannen sisältä onko joku tehny ite noita hommia mulla on kyllä mahdollisuus ite kyllä korjatase ku olen koneista ...minun mielestä on menny siitä mistä öljytulee kantee ni siitä halki poraa ja kalvaasen ja holkittaa sen ja liimaa ja imusarjanpuolelta poraa öljykanavan auki taas.. :peukku:
No etkös tuossa itse hyvän ehdotuksen antanut.jos sen toteutus onnistuu ja purkamokannet liian kallita niin miksei sitä voi yrittää noin,kun materiaalin tunnet.Mites ne tuneksilla sitten meinas sen korjata.samanlailla?
KuvaKuva
Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Passe
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Passe »

sanovat vaan että ei pysty hitsaamaan ni sitse varmaa holkitetaan niin ja eikä noita kansia ihan jokapuolel oo ainakaa ehjijä jos toi onnistuu ni voin pientä maksua vastaa korjata noita :hypocrite:
opel calibra 4x4 turbo 1995
lassukka
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja lassukka »

ihan mielenkiinnosta, onko korjaus onnistunut? (nimim.sama kone pellin alla, mutta toistaiseksi vielä ehjänä..)
Ascona B
Corsa A (1.3s, 1.3i, 1.6gsi)
Kadett C coupe ja E GT
Vectra A cdx ja GT
Astra F Sportive
Vastaa Viestiin