tunexsilla pyysi 400eur ku korjaavat sanovat että ei pysty hitsaamaan ku on kannen sisältä onko joku tehny ite noita hommia mulla on kyllä mahdollisuus ite kyllä korjatase ku olen koneista ...minun mielestä on menny siitä mistä öljytulee kantee ni siitä halki poraa ja kalvaasen ja holkittaa sen ja liimaa ja imusarjanpuolelta poraa öljykanavan auki taas..
kansi halki c20xe koneesta apua
kansi halki c20xe koneesta apua
kertokaas miten sen kannen pystyy holkittamaan ku on menny öljykanavan kohalta halki niin että on vesitilas öljyä
tunexsilla pyysi 400eur ku korjaavat sanovat että ei pysty hitsaamaan ku on kannen sisältä onko joku tehny ite noita hommia mulla on kyllä mahdollisuus ite kyllä korjatase ku olen koneista ...minun mielestä on menny siitä mistä öljytulee kantee ni siitä halki poraa ja kalvaasen ja holkittaa sen ja liimaa ja imusarjanpuolelta poraa öljykanavan auki taas..
opel calibra 4x4 turbo 1995
Re: kansi halki c20xe koneesta apua
No etkös tuossa itse hyvän ehdotuksen antanut.jos sen toteutus onnistuu ja purkamokannet liian kallita niin miksei sitä voi yrittää noin,kun materiaalin tunnet.Mites ne tuneksilla sitten meinas sen korjata.samanlailla?Passe kirjoitti:kertokaas miten sen kannen pystyy holkittamaan ku on menny öljykanavan kohalta halki niin että on vesitilas öljyä

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
sanovat vaan että ei pysty hitsaamaan ni sitse varmaa holkitetaan niin ja eikä noita kansia ihan jokapuolel oo ainakaa ehjijä jos toi onnistuu ni voin pientä maksua vastaa korjata noita 
opel calibra 4x4 turbo 1995
ihan mielenkiinnosta, onko korjaus onnistunut? (nimim.sama kone pellin alla, mutta toistaiseksi vielä ehjänä..)
Ascona B
Corsa A (1.3s, 1.3i, 1.6gsi)
Kadett C coupe ja E GT
Vectra A cdx ja GT
Astra F Sportive
Corsa A (1.3s, 1.3i, 1.6gsi)
Kadett C coupe ja E GT
Vectra A cdx ja GT
Astra F Sportive