vecu b ilmastoinnista...
elikkäs kaveri otti ja osti samanlaisen auton ku itellä eli -98 vectra 2.0DTi.. ilmastoinnissa semmonen vika että kuumilla keleillä ku ilmastointi on päällä ni vetää tuulilasin huuruun ULKOPUOLELTA!!! ja ku ilmastoinnin sammuttaa ni huuru "siirtyy" hetkempäästä sisäpuolelle ja häviää kohta kokonaan... oliskohan vika siinä kuivaimessa vai missä? elikkä kylmää pukkaa niinku pitääki mut ei kuulemma oo mukava pyyhkiä lasia aurinkoisena kesäpäivänä... 
Zafira OPC -04
Vivaro 2.5CDTi -09
Vivaro 2.5CDTi -09
sama vika, tai ei se ole vika 
taitaa olla vaan ilmastoinin ilma niin kylmää/kuivaa niin se tekee tota. sateella ei juuri kannata ilmastointia b vectrassa päälle laittaa - korjatkaa jos olen väärässä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Finl on 2003-07-15 00:17 ]</font>
taitaa olla vaan ilmastoinin ilma niin kylmää/kuivaa niin se tekee tota. sateella ei juuri kannata ilmastointia b vectrassa päälle laittaa - korjatkaa jos olen väärässä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Finl on 2003-07-15 00:17 ]</font>
Jaa no minä ainakin käytän sateella, kun muuten olisi ikkunat huurussa.On 2003-07-14 23:25, Finl wrote:
sama vika, tai ei se ole vika
-
tuomkiti81
- 'Kapitän'