Mulla on Opel Astra (1. 16V GLS CARAVAN. vuos malli 1994.
On ollu käytössa jo neljä vuotta ja tähän asti mulla ei ole ollut minkäänlaista ongelmia kauko-ohjaimen kanssa mutta tänään kun olin menossa ulos huomasin että auton keskuslukituksen kauko-ohjain ei toimi, vaikka se eilen toimi ihan hyvin. No veikkasin että ehkä patterit on loppunu, ostin uudet patterit siihen mutta ei auttanut. mitä mun pitäis tehdä?
exclusive kirjoitti:avain virtalukkoon ja paina molempia nappuloita kerran..sen pitäis koodata se uusiks.
Toimiiko myös -96 Omegaan (Ajonesto on, Hälyä ei), muistelisin et aiempi omista sanoi: avain v.lukkoon, sähköt päälle, "Kiinni" painaa kerran, k.lukko lukitsee ja avaa ja sit taas toimis.. tosin tuon joutuu tekee joka kerta kun 1kerran on käyttänyt kaukosäädintä, patteritkin pitäis olla kunnolliset..
Hauska vekotin toi kauko.k.lukko kun koodaa toimivaksi, Sulkee kerran, avaa kerran ja sit pitää uudestaan koodaan vain "kiinni" napilla, tosin välillä toimii vain joka sulku tai avaus
Onko noissa edes alkuperäistä kaukosäätökeskuslukkoa?
toihan on f astra ja jotenki tuntuu sille että kaverilla on autossa joku jälkiasennettu kaukosäätökeskuslukko. toi virta päälle ja avaimen näksyttelyä pätee vaan tohon g astraan vec b kategoriaan jos on avaimen synkronointi hävinny.. ei taida toimia tuossa.
sulla taitaa olla vielä erillinen kaukosäädin. siitähän voisit kertoo että minkänäkönen se on niin joku vois hoksata jotakin.
Itellä kanssa Omegan jälkiasennetun kaukon(keskuslukon) kanssa ollut pariston vaihdon jälkeen ihmettelyä ton koodauksen kanssa. Merkistä ei mitään hajua, kake on musta, kaksi nappia, ovet sulkeva/avaava nappi on turkoosi ja isompi kuin toinen joka on harmaa. Nappien välissä pieni punainen ledi johon kyllä tulee valo nappeja painaessa. Tunnistaisko joku valmistajaa näinin ontuvien tuntomerkkien perusteella..? Tai voisko joku kertoa noiden tarvike-kaukojen koodauksesta ni voisi kokeilla joka konstia..
"Sculptural Artistry and German Precision"
Opel Vectra C2 1,8 (Z18XER) 2006
Mercedes-Benz E 220D 1996
Mercedes-Benz E 350CDI 4-Matic 2010
on jonkunverran kokemusta, mutta nää mitä minä olen asentanut, niin ne pitää koodata keskusyksikön kautta, eikä näissä ole ollut turkoosia tai harmaata nappia, vain mustia. voisit löytää merkin jos löydät sen keskusyksikön.