Syyläri vuotaa
Syyläri vuotaa
Mikä olisi helpoin tapa saada syylärin vuoto korjattua, vuoto on syylärin vasemmasta alareunasta ja lätäkön huomaa mikä syntyy vuodosta. Jäähdytys nestettä täytyy lisätä kerran 2 viikossa suunilleen.
Re: Syyläri vuotaa
Helpoin lienee vaihtaa syyläri... Jos alumiinia on, niin hitsaamallahan sen saa kursittua kasaan. Paikka-aineita eivät oikein suosittele.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Onko tuol syylärin vaihtaminen kuinka vaikea homman vm -95 opel omegea 2.5 v6? Kellään tietoa?
Teboililta saa semmosta Thurmo nimistä paikkausainetta. On semmosessa pienessä paperipussissa. Itellä oli joskus sama vika ja laitoin tuota Thurmoa ja on ollut jo todella kauan ja ei vuoda ja lämmintä tulee koppiin
. Eli tämä tuote kyseessä http://www.thurmo.fi/indexfi.html
Okei, onko vaaraa että tämä thurmo tukkisi jotain? Riittikö sinulla yksi pussi?
tapsakka kirjoitti:Okei, onko vaaraa että tämä thurmo tukkisi jotain? Riittikö sinulla yksi pussi?
Tuohon tukkimis asiaan en osaa sanoa muuta kun, ettei minulla ole mitään ollut ja asentajakin sanoi, ettei tuki paikkoja kun asiasta kysyin. Minun käsittääkseni tuota ainetta ei pidä edes laittaa yhtä pussia enempää ja luulisi, että jos tuota rupeaa monta pussia laittamaan niin silloin on paikat tukossa koska tuo on juuri tuollaista jauhetta mikä liukenee kuumaan veteen. Siinä pussissa muistaakseni oli jotain annos määriä riippuen onko pieni vuoto jne ettei välttämättä tarvitse edes koko pussia laittaa kokonaan. Itse muistaakseni laitoin koko pussin. Siinä pussissa on hyvät käyttöohjeet millä homma pitäisi toimia