ventosta vanteet c asconaan?

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
J.R
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja J.R »

jakohan on sama 4*100 mutta onko keskiö sama? ja mahtuuko 17" 215/40 renkaat ascoon -40mm madalluksella? ET:tä en tiedä ja ei taida tietää omistajakaan.ei uskalla ostaa sikaa säkissä...

apua tarvitaan...!!!
kadett2.0i
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett2.0i »

Volkkarin keskireikä on 57 ja Opelin on 56,6, eli ostat vaan sinne keskiösovitteet. Venton et taitaa olla 35 tai 38.
OCF-0032
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja OCF-0032 »

mahtuu hyvin vaikka vielä reilummallakin pudotuksella.ei mulla ottanu ainakaan kertaakaan kiinni,se oli kyllä aika kivireki...
OCF-0032
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja OCF-0032 »

tossa olis yks kuva entisestä autosta joka kiinnosti jotain ihmistä niin paljon että varasti sen vähä muuten v*tutti.omasta mielestä 17:set sopii oikein hyvin http://www.opelclubfinland.net/tapahtum ... cona_C.jpg
Ooppelimies
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ooppelimies »

On 2003-07-21 22:10, kadett2.0i wrote:
Volkkarin keskireikä on 57 ja Opelin on 56,6, eli ostat vaan sinne keskiösovitteet. Venton et taitaa olla 35 tai 38.
Eikai noi ohuita sovitteita ole olemassakaan? Itse olin aikanaan ostamassa vanteita, jotka olivat ostettu alunperin nissaniin. Vanteet eivät tarvinneet nissaniin soviterengasta vaan olivat suoraan sopivat. Kyselin sitten rengasliikkeistä, saako vanteita käymään Opeliin. Sopivaa soviterengasta ei ainakaan mikään oikea valmistaja tee, ainoa konsti on kuulemma sorvata se itse, joten annoin asian olla.
surfboy
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja surfboy »

On 2003-07-22 01:10, Ooppelimies wrote:
On 2003-07-21 22:10, kadett2.0i wrote:
Eikai noi ohuita sovitteita ole olemassakaan? Itse olin aikanaan ostamassa vanteita, jotka olivat ostettu alunperin nissaniin. Vanteet eivät tarvinneet nissaniin soviterengasta vaan olivat suoraan sopivat. Kyselin sitten rengasliikkeistä, saako vanteita käymään Opeliin. Sopivaa soviterengasta ei ainakaan mikään oikea valmistaja tee, ainoa konsti on kuulemma sorvata se itse, joten annoin asian olla.
Mikäs siinä nyt niin vaikeeta on sitten sorvauttaa niitä? Itselläni oli sama ongelma kun laitin corsaani, ennen Nissan micrassa olleita vanteita, sovitepaloje ei saanut mistään joten ne piti sorvauttaa... yksi tuttuvani sitten sorvasi nämä minulle ja hintaakin sovitepaloille tuli kokonaiset 15€

Mutta kannattaa olla tarkkana kun niitä mittailee kun rupeaa sorvauttamaan, minullekin oli rengasliikkeessa mitattu sovite palojen koko väärin, onnex vielä tarkistimme mitat ennen sorvauksen aloittamista... ;D :grin:
Opel Vectra B -98 I-Line
Opel Corsa B -95
surfboy
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja surfboy »

On 2003-07-21 21:28, J.R wrote:
jakohan on sama 4*100 mutta onko keskiö sama? ja mahtuuko 17" 215/40 renkaat ascoon -40mm madalluksella? ET:tä en tiedä ja ei taida tietää omistajakaan.ei uskalla ostaa sikaa säkissä...

apua tarvitaan...!!!
Mitäs sä vanhoille vanteillesi meinaat tehdä? Olisko ne myynnissä?
Opel Vectra B -98 I-Line
Opel Corsa B -95
J.R
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja J.R »

kyllä ne myydään jos sua kiinnostaa.mutta pitää saada ne uudet ekaks.ootkos porissa milloin?ja latelta saat kyl mun numeron,että rimpauttele.

ja kespalla illalla ehkäpä...
kadett2.0i
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett2.0i »

En tarkoittanut sitä, että se keskireikä olisi sen 57mm. Eikä varmaan olekaan, vaan se on reilusti isompi. Mutta jos ne on ollut ventossa, niin mukana tulee ehkä volkkarin sovitteet ja ne on liian isot. Eli kantsii ostaa Opelin sovitteet kyseiseen vanteeseen.
J.R
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja J.R »

entäs minkä kokoinen accordissa on keskiö??
Vastaa Viestiin