ventosta vanteet c asconaan?
-
kadett2.0i
- 'Senator'

tossa olis yks kuva entisestä autosta joka kiinnosti jotain ihmistä niin paljon että varasti sen vähä muuten v*tutti.omasta mielestä 17:set sopii oikein hyvin http://www.opelclubfinland.net/tapahtum ... cona_C.jpg
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

Eikai noi ohuita sovitteita ole olemassakaan? Itse olin aikanaan ostamassa vanteita, jotka olivat ostettu alunperin nissaniin. Vanteet eivät tarvinneet nissaniin soviterengasta vaan olivat suoraan sopivat. Kyselin sitten rengasliikkeistä, saako vanteita käymään Opeliin. Sopivaa soviterengasta ei ainakaan mikään oikea valmistaja tee, ainoa konsti on kuulemma sorvata se itse, joten annoin asian olla.On 2003-07-21 22:10, kadett2.0i wrote:
Volkkarin keskireikä on 57 ja Opelin on 56,6, eli ostat vaan sinne keskiösovitteet. Venton et taitaa olla 35 tai 38.
Mikäs siinä nyt niin vaikeeta on sitten sorvauttaa niitä? Itselläni oli sama ongelma kun laitin corsaani, ennen Nissan micrassa olleita vanteita, sovitepaloje ei saanut mistään joten ne piti sorvauttaa... yksi tuttuvani sitten sorvasi nämä minulle ja hintaakin sovitepaloille tuli kokonaiset 15€On 2003-07-22 01:10, Ooppelimies wrote:Eikai noi ohuita sovitteita ole olemassakaan? Itse olin aikanaan ostamassa vanteita, jotka olivat ostettu alunperin nissaniin. Vanteet eivät tarvinneet nissaniin soviterengasta vaan olivat suoraan sopivat. Kyselin sitten rengasliikkeistä, saako vanteita käymään Opeliin. Sopivaa soviterengasta ei ainakaan mikään oikea valmistaja tee, ainoa konsti on kuulemma sorvata se itse, joten annoin asian olla.On 2003-07-21 22:10, kadett2.0i wrote:
Volkkarin keskireikä on 57 ja Opelin on 56,6, eli ostat vaan sinne keskiösovitteet. Venton et taitaa olla 35 tai 38.
Mutta kannattaa olla tarkkana kun niitä mittailee kun rupeaa sorvauttamaan, minullekin oli rengasliikkeessa mitattu sovite palojen koko väärin, onnex vielä tarkistimme mitat ennen sorvauksen aloittamista... ;D
Opel Vectra B -98 I-Line
Opel Corsa B -95
Opel Corsa B -95
Mitäs sä vanhoille vanteillesi meinaat tehdä? Olisko ne myynnissä?On 2003-07-21 21:28, J.R wrote:
jakohan on sama 4*100 mutta onko keskiö sama? ja mahtuuko 17" 215/40 renkaat ascoon -40mm madalluksella? ET:tä en tiedä ja ei taida tietää omistajakaan.ei uskalla ostaa sikaa säkissä...
apua tarvitaan...!!!
Opel Vectra B -98 I-Line
Opel Corsa B -95
Opel Corsa B -95
-
kadett2.0i
- 'Senator'