astra f caravan -92 Vikavalo KIIREELLINEN APUA!!!
Re: astra f caravan -92 Vikavalo KIIREELLINEN APUA!!!
Mulla ei ollu muuta varomista et ne palaset ei mene imusarjaan.. Sit siin on samalla hyvä katsoa kuin karstanen imusarja on. Ja samalla tutkailee sen erg-venttiilin. Ainoo mikä voi hajota ellei ole varovainen niin suuttimen sähköliitin..
Opel Astra f Caravan 1.6i
Olisiko tästä Snage:n viestistä apua: http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f ... 6#p1365176?
nykyinen: Opel Astra K 1.6 CDTi BiTurbo MT6 Sports Tourer Innovation -17
ex: Opel Astra J 1.6T MT6 Sports Tourer Sport -11
ex: Opel Astra H 1.8 Cosmo -04
ex: Opel Astra G 1.6 16V Club Caravan -99
ex: Ford Taunus 1.6 -77
ex: Opel Astra J 1.6T MT6 Sports Tourer Sport -11
ex: Opel Astra H 1.8 Cosmo -04
ex: Opel Astra G 1.6 16V Club Caravan -99
ex: Ford Taunus 1.6 -77
Rookeri kirjoitti:Tuo ohje taitaa olla 16 venttiiliselle. Mulla on 8 venttiilinen eikä mun venttiilikopan kanteen tule mitään ohutta putkea, vain yksi noin 12mm sisähalkaisijaltaan oleva letku.
kannattaa katsoa juuri tuo letku...
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 2#p1276122Tuossa sun autosi ruiskuyksikön osat.Oisko tuo suuttimen O rengas päällimmäisessä osassa ,mikä vuotaa.Rookeri kirjoitti:Tuo ohje taitaa olla 16 venttiiliselle. Mulla on 8 venttiilinen eikä mun venttiilikopan kanteen tule mitään ohutta putkea, vain yksi noin 12mm sisähalkaisijaltaan oleva letku.

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
terokimmo kirjoitti:http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 2#p1276122Tuossa sun autosi ruiskuyksikön osat.Oisko tuo suuttimen O rengas päällimmäisessä osassa ,mikä vuotaa.Rookeri kirjoitti:Tuo ohje taitaa olla 16 venttiiliselle. Mulla on 8 venttiilinen eikä mun venttiilikopan kanteen tule mitään ohutta putkea, vain yksi noin 12mm sisähalkaisijaltaan oleva letku.
Ja jos tarviit jotain ruiskun osia tai koko ruiskua niin mulla olis yks ylimääräinen..
5 ja 4 mitä tarkotin.Rookeri kirjoitti:Terokimmo: osa numero 5 vai?
Beast79: sait yv:tä.

Kuka sai yv:tä?Rookeri kirjoitti:Terokimmo: osa numero 5 vai?
Beast79: sait yv:tä.

Eikö ne lue siinä kannessa.käynnisä se virta sit katkastaan pumpulta.esim sulakkeen poistolla.ei sillä kuhee paine jää,ku virraat poissa ollu ja raottaa vähän letkua.Rookeri kirjoitti:Mikä on muuten polttoainepumpun sulake sulakerasiassa? Kun pitäis toi paine poistaa nii tarvis sulake poistaa hetkeks..

melken vois pistää pienen vedon että sulakerasian kanten sisäpuolele on painettu symbooit ja numeroitu mikä on mikin sulake. ne ei siis ole missään erillisessä lapussa joka voi irrota vaan stanssattuna siihen kanteen.Rookeri kirjoitti: ei siinäkään ole mitään kuvaa/lappua sulakerasian luukussa.
noin korkee kulutus voi johtua vuotavista ruiskusuuttimesta, suuttimen o-renkaista, jumiutuneesta paineensäätimestä, tukkiutuneesta paluuletkusta tai rikkinäisestä lambda-aturista.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
painensäädin paketti osat 11-14
o-renkaat 4 ja 5
suutin 2
paluuletku joka menee takaisin tankkiin saakka lähtee liittimstä 10
o-renkaat 4 ja 5
suutin 2
otat paluuletkun irti ja pistät sinne menemään paineilmaa. jos ilma menee niin menee silloin bensakin.
ipa kirjoitti:painensäädin paketti osat 11-14
o-renkaat 4 ja 5
suutin 2
Kaikki nuo osat löytyy multa kun on vielä se kokonainen ruisku jemmassa...
ja noiden tiivisteiden kunnon voi tarkistaa helpoiten sumuttamalla starttipilottia laippaliitoksiin koneen käydessä.
itseasiassa viimeiksi taisin ruikkia ihan avallista crc:tä kun ei olu pilottia saatavila.
itseasiassa viimeiksi taisin ruikkia ihan avallista crc:tä kun ei olu pilottia saatavila.
Rookeri kirjoitti:Alfamerin korjausopaskirja sanoo että toi painesäätimen osat olis kertakäyttöiset et jos ottaa irti niin pitäis pistää aina uus tilalle.beast79 kirjoitti:ipa kirjoitti:painensäädin paketti osat 11-14
o-renkaat 4 ja 5
suutin 2
Kaikki nuo osat löytyy multa kun on vielä se kokonainen ruisku jemmassa...
Tota paineen säädintä en ole siitä avannu... kun kokeilin suutinta ja noita muita säätimiä siitä
Joo,vesikin riittää kyllä pöläyttelemään jos osuu kohalleen.ipa kirjoitti:ja noiden tiivisteiden kunnon voi tarkistaa helpoiten sumuttamalla starttipilottia laippaliitoksiin koneen käydessä.
korjaus oppaat neuvoo kaikki aina uusimaan,mitä ei välttämättä tarvii.silmillä näkee ja sormilla tuntee onko vanhat hyvät.ei niitä tuu uusittua, kun irrottelee sopivasti ehjänä.