Brodeeraus tuli myös, todellisuudessa huomattavasti tummempi. Salama vääristää sen. Tarkoituksena on, että ei ole hallitseva tai loista kauas, pain pienenä jujuna.

Ja sitten vissiin vielä ovipahvit jne. Yllättäen lähti taas lapasesta

Vai lainasinMarko.L kirjoitti:Ja nythän sulla olis tosiaan oiva tilaisuus vihdoinkin palauttaa nuo penkit mulle, kun kerta niitä mun autosta lainasit. Eiköstä vaan?
http://kxd.fi/G.T.S kirjoitti:mäkin haluan verhoiluttaa mun penkitmissäs ton teetätitte ja mitäs tollainen maksaa??
No totta maar, tsiigaa privapostilodjusG.T.S kirjoitti:No pitää sit varmaan käydä mut saaks kysyä et mitä toi sulle maksoi?

Tänks, minustakin tuli ihan hyvät. Aluksi tuli hieman epäiltyä yhdistelmää. Vielä joutuu malttamaan muutaman viikon ennen kuin pääsee laittamaan ne kiinni ja katsastamaan ne ihan livenä autossa. Tuo tallin muutto hieman haittaa malttamatonta asentajaa.GSi 16V kirjoitti:Hienothan niistä tuli! oikein hyvin passaa tuo väri/materiaaliyhdistelmä nelisatkun penkkeihin.. ja toi brodeeraus on tietenkin pisteenä i:n päällä
Näinhän se on, se maali- ja hiontapöly kun tunkee pienimmästäkin rakosista. Sitä paitsi se aina yhtä juhlaa päästä kasaamaan juuri maalattua autoa. Siinä vaiheessa se aina palkitsee!GSi 16V kirjoitti: Odottelen Asconan sisustaa juuri verhoilusta.. tän kuun puolen välin tiimoilla olis valmista. harmi vaan ku ei pääse niitä heti asentaan, ku auto menee maalarille maalis-huhtikuussa, niin paree pitää sisusta purettuna ja kasata sit uuden värin kera - a'vot!Voin linkittää kuitenkin kuvia sisustasta heti kun kerkeen napsimaan.. teen Asconalle oman esittelyn, jotta en sotke teidän Mantojen etenemiskuvia.
Samoin!GSi 16V kirjoitti: Stemppiä rakenteluun!
En ole koskaan noita mantan lamppuja tutkaillut mutta muistaakseni b-asconassa oli ne lasit ihan niillä klipseillä kiinni ja normaali tiiviste välissä eli ei vaatinut edes lämmitystä kun otti ne klipsit pois. Muistelisin näin kun joskus vajaa parikymmentä vuotta sitmikkis kirjoitti:
Lähteekö noista akwaarioista lasit helposti irti? Siis systeemillä B-Omega > lämmitys ja varovasti lasi irti. Tarkoitus olisi putsata niistä 7 vuoden varastointipölyt pois, kiillottaa lasit sekä maalata umpion sisäiset harmaat osat mustiksi. Eli ns. wannabe-tummaoptiikkaluukkerit.