OCF Goes Darwin Awards

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
XciD
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: OCF Goes Darwin Awards

Viesti Kirjoittaja XciD »

Zeni kirjoitti:
Timonen kirjoitti: Pari kolme tunti oli sellanen metka olo, ja aattelin et pitäsköhän soittaa johkin hälytyskeskukseen tai lekurille. En sitten viittiny.

Seuraavana päivänä töissä kerroin jutun tutulle sähköasentajalle, ja hän kertoi, et olin ollu todella onnekas, et sydän ei iskun sattuessa ollu työtahdissa (vai oliko se lepotahdissa). Näin pumppu ei menny rytmihäiriöön. Ja kuulema aina sähköiskun saatuaan pitäisi mennä käymään lääkärissä.
Sähköisku on kyllä metka fiilis. Mä vedin ihan tajuttomaksi asti tällistä enkä tiedä kauanko olin maannut lattialla kun heräsin :D Ainakin olin liikkunut tai sitten kaatuessani siirtänyt säliä kun vahvistin oli nurin, rummut ja efektit siirtyneet. Sitten kun siitä lattialta heräsi niin sydän hakkasin tiheämmin kuin keskiverto GT-Lassen basso. Aluksi ei meinannut pystyä nousemaan siitä lattialta kun oli sellaista tärinää ja lihakset jotenkin ihan krampissa tms.

Sinänsä onni ettei käynyt pahemmin kun olin tuolla pajalla yksin

Mite onnistuit?
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Zeni kirjoitti:
Timonen kirjoitti: Pari kolme tunti oli sellanen metka olo, ja aattelin et pitäsköhän soittaa johkin hälytyskeskukseen tai lekurille. En sitten viittiny.

Seuraavana päivänä töissä kerroin jutun tutulle sähköasentajalle, ja hän kertoi, et olin ollu todella onnekas, et sydän ei iskun sattuessa ollu työtahdissa (vai oliko se lepotahdissa). Näin pumppu ei menny rytmihäiriöön. Ja kuulema aina sähköiskun saatuaan pitäisi mennä käymään lääkärissä.
Sähköisku on kyllä metka fiilis. Mä vedin ihan tajuttomaksi asti tällistä enkä tiedä kauanko olin maannut lattialla kun heräsin :D Ainakin olin liikkunut tai sitten kaatuessani siirtänyt säliä kun vahvistin oli nurin, rummut ja efektit siirtyneet. Sitten kun siitä lattialta heräsi niin sydän hakkasin tiheämmin kuin keskiverto GT-Lassen basso. Aluksi ei meinannut pystyä nousemaan siitä lattialta kun oli sellaista tärinää ja lihakset jotenkin ihan krampissa tms.

Sinänsä onni ettei käynyt pahemmin kun olin tuolla pajalla yksin
Et varmaankaan lekuriin menny?

Tuli luettua nuo jossin laittamat linkit, niin ilmeisesti mulla oli tuolloin tuo shokkivaikutus...

Ja se on kyllä satavarma, et jos joskus vielä saan sähkärin, niin menen käymään lekurissa. Piste.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Ite sain kerran kun ensimmäisiä kertoja tuolla meidän tallissa ennen remppaa värkkäilin niin sähköiskun suoraan verkkovirrasta. Menin laittamaan valoja päälle enkä muistanut/tiennyt, että katkaisijan kuori oli rikki ja en tietenkään asiaa sen kummemmin ajatellut vaan tölmäsin käden siihen katkaisijalle ja rupesin tuikkaamaan valoja päälle niin se rätkäs sen verran kipeästi kädelle, että hyppäsin suorilta jaloilta perseelleni maahan, karjasin niin että naapuritkin kuuli ja käsi meni siinä täräyksessä turraksi, oli myös hiukset vähän sähköiset sen jälkeen :lol: Kaveri joka seisoi vieressä niin ihmetteli vähän ku meikä karjas kauheen isosti ja seuraavana istun perseelläni maassa tukka hieman pystyssä :bonk:
Dantez
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Dantez »

Edelliseen kämppään muuttaessa tuli otettua kanssa vähän sähköö kun piti lamppua ruveta käytävään asentaan. Ensiks huolella tarkistettiin että kytkimet (joita oli 2) on pois päältä ja ei muuta ku johtoihin kiinni. Tulipa siinä sit opittua että toinen kytkin pitää olla päällä ja toinen pois niin ei oo käytävässä valoo.
Epäonnistumisen riski on suuri kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Amppa »

Undertaker kirjoitti:Menin töissä kuselle ja otin kikkelin käteen niin pien kärpänen lähti lentoon jostain sieltä. Varmaan vituttanu kärpästä olla siellä :-)
Kas ku ei Batman...
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Amppa kirjoitti:
Undertaker kirjoitti:Menin töissä kuselle ja otin kikkelin käteen niin pien kärpänen lähti lentoon jostain sieltä. Varmaan vituttanu kärpästä olla siellä :-)
Kas ku ei Batman...
Aamun naurukohtaus... Kiitos, Amppa! :lollis: :lollis: :lollis:
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

XciD kirjoitti:

Mite onnistuit?
Vahvistin ei mennyt päälle, arvasin että vika on virtapuolessa ja löysin sitten käsikopelolla sen kohdan mistä hiiri oli syönyt johdon poikki :roll: Ei jostain syystä tullut mieleen ottaa sitä töpseliä seinästä pois ennen.

Niin ja en käynyt lääkärissä kun ajattelin automaattisesti että jos selvisin niin miksi :roll: Tiedon puute...
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Mannion »

Mä oon vaa käräyttäny sulakkeen ku fiksuna yhdistin autovahvarin verkkovirtaan :bye:
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Remontin yhteydessä taisin ottaa 3 kertaa sähköiskut kun en vaan jaksanut katkaista sähköjä ennenkuin aloin ronkkimaan pistorasioita... :oops: Eipä tullut mentyä lääkärissä käymään kun ei tuota työterveyshuoltoa ole ennenkään mikään kiinnostanut.
XciD
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja XciD »

AAAaaa.. Tulikin mieleen eräs talviaamu näistä sähköhommista..

Olin serkun luona yötä ja aamulla oltiin lähdössä koululle. Ei muuta kuin lohkolämmitintä kiinni.. Ensin tuli tosin lykättyä piuha seinään ja vasta senjälkeen moottorin puolelle.
Löi helvetinmoisen sinisen salaman konehuoneessa aamuhämärissä, ja omakotitalosta kyrvähti puolet sulakkeista.
Sellanen muutaman sekunnin jäätävä hiljaisuus sekä odottelu, ja revettiin nauramaan. Serkun sisarpuoli oli just väsänny jotain koulujuttuja viimetingassa, ja nyt se tujotteli pimeestä huoneesta ikkunasta ulos ja ilmetteli naurunremakkaa.

Toinen huvittava päähänpisto oli laskea sellainen tolkuttoman pitkä ja jyrkähkö mäki maitokärryillä alas. :lollis: Hiekkatie, kaksi hieman urheiluhenkistä pojankloppia, maitokärryt, ja näppylähanskat. Hommahan eteni niin että molemmat istui kyytiin ja tasapainoili kärryjä niin ettei mielellään ainakaan keula töksähdä vauhdissa maahan. Ohjaushan tässä mäkiraketissa hoitui omanpuolen rengasta jarruttamalla, eli yhteistyön tuli sujua vähintäänkin saksalaisella tarkkuudella.
Hiukset hulmuten mäkeen, ja sekalaisten kauhun ja riemunkiljahdusten saattelemana ehkä liiankin kovalla tilannenopeudella finaaliin ja hallitut siksak jarrutukset (todelisuudessa siksak liike aiheutui liian nopeasta jarrutuksesta ja kämmenten lämpenemisestä :D ). Juuri kun homma näytti olevan hanskassa, niin vauhtisokeus iski apukuskiin ja jarrutus jäi vaillinaiseksi, sillä seurauksella että urhoollinen testiryhmä syöksyi ojaan 1,5m saniaispuskaan ja kärryt niskaan..
Siinä kului 2-5 sekuntia kun tunnusteltiin että kaikki jäsenet liikkuu ja seuraavaksi täysin voimat vievä naurunremakka. Jätkät puskassa mahallaan maitokärryt niskassa ja pirunmoinen höhötys. Hetki meni kun ylös pääsi.
daemon_
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja daemon_ »

ei nyt ehkä ihan topicin arvoinen mutta muutaman kerran duunissa otettu virtaa kun rälläkällä purettu vanhoja kouruja vesisateessa.
henkilö nostimessa märkä lentävä kädessä ja sit nojaa nostimen reunaan ---> maadoittaa munille... voi pillu että tuntuu inhottavalle
gfi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja gfi »

XciD kirjoitti:Löi helvetinmoisen sinisen salaman konehuoneessa aamuhämärissä, ja omakotitalosta kyrvähti puolet sulakkeista.
hahahahhahah :D
Talk to the hand, cause the face isn't listening.
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

mannion kirjoitti:Mä oon vaa käräyttäny sulakkeen ku fiksuna yhdistin autovahvarin verkkovirtaan :bye:
Normisettiä amiksen asuntolassa :D
Ah niitä ihania aikoja....
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Vastaa Viestiin