Faktahan on, että auto on lähes poikkeuksetta ja merkistä riippumatta aina huono sijoituskohde eli fyrkkaa häviää saletisti vaikka miten pyörittäisi (pois lukien tooodella vanhat ja muutaman huntin vehkeet). Varmaan joku ferrari tms "klassikko" voi säilyttää arvonsa edes jotenkuten, mut oisko ollu top gearissa tai ajoneuvoksessa arvoautojen (rolls, maybach, bemari 700 ja ässä-mese) arvonalennuksesta jenkeissä, ni huimia olivat euromääräiset pudotukset etenkin bemarin ja mesen kohdalla.
Kun aikoinaan omegaa vaihto veke, niin vuonna 2005 hyvitys V70:een olis ollut 5k€ eikä tullu kauppoja (onneksi ?

) ja kun suuripiirtein vuoden päästä siitä kysyin tarjousta tohon c-vekottimeen ni edelleen sai 5k€ ja siis samassa liikkessä (lahden rinta-jouppi)...no sinnehän omppu sit jäi ja vekotin lähti messiin...aika ihme vaan oli toi, et ei hyvitys omegasta vuodessa pudonnu mihinkään kun kuitenkin volga ja veccu oli hinnaltaan melkeen samat. olisko sitten ollu kiisseleistä sillon kysyntää vai saako samaan merkkin vaihtaessa paremmin hyvitystä?!?!
Itse olen kuvitellu, että "järkevintä" on ostaa hyväkuntoinen muutaman vuoden vanha käytetty, jos siis tahtoo uudehkolla ajella..ja ainakin toistaiseksi c-veccu on hyvin tuon tavoitteen täyttänyt...ehkä jopa hiukan aliarvostettu malli mun mielestä.