Itse tuossa syksyllä paikkasin noin 25cm pitkän, peltiin asti naarmun peräkontista juuri edellä mainituilla menetelmillä. Enkä koskaan ennen ole mitään vastaavaa fiksausta tehnyt, enkä mitään ohjeitakaan siihen hätään löytänyt vaan kävin tuumasta toimeen. (Oikeastaan se projekti jäi vaiheeseen ja parin sentin pätkä on vielä fiksaamatta, mutta eipähän ruostu)
Eli
-Ensin naarmu puhtaaksi jollain miestä väkevämmällä, kaikki rasvat ja pölyt pois.
-Sitten kynsilakkapullosta (8€ maksoi, maalikaupat sekoittavat kyllä) reilusti mutta kohtuudella naarmu umpeen.
-Annoin kuivua pari päivää.
-Pyydä vaimolta pehmeä frotee käsipyyhe "lainaan"
-Ei muutakuin hinkkaamaan. Itse käytin Korrekin Cleaneriä. Se oli ainoa jota löyty hyllystä sinä lämpimänä syysiltana muutaman kaljan jälkeen kun itse hinkkaus projekti alkoi. Hiomatahna on varmaan parempi ja nopeampi, mutta itselläni ei tosiaan siihen hätään ollut.
-Lopuksi vedin koko kontin vielä Cleanerilla ja vetasin vahan päälle. (Ei varmaan koko konttia kuitenkaan tarvi vahata, mutta vahaushommia kun muutenkin oli niin..)
-Pieni humala on jopa suotavaa
Lopputulos oli enemmän kuin tyydyttävä. Tokihan valo taittuu väärin kun oikeasta kulmasta auringonpaisteessa katsoo, mutta paikkausjälkeä ei todellakaan huomaa jos ei tiedä että sitä on paikattu. Siis melkein ammattimainen lopputulos, ainakin halvempi, eikä ollut kova homma