Eli, mulla on Opel Astra 1995 1,6L GL Hatchback 3-ovinen.
1.Siinä on viimei aikoina ollut ihmeellistä joutokäynnin epätasaisuutta. Kun käynnistän auton se saattaa samantien alkaa huutaa sikana, ikäänkuin kaasu olis hirttänyt kiinni tms. Kierrokset on yleensä aika kovilla silloin. Ja eikös esim autom. ryypynkin saa pois päältä JOS pumppaa kaasua?
Jos sammutan auton ja käynnistän uudelleen niin saattaa olla että se on hävinnyt se vika. Eli, tätä tapahtuu silloin tällöin.
2.Joskus taas saattaa olla niin, että vaikka kone on lämpinä ollut, ja kun käynnistän niin ei käynnisty ei sit millään, mutta kun pumppaa kaasua niin sitten se käynnistyy pikku hiljaa. Eikös tossa ole ruiskukone, niin miten tuo kaasunpumppaaminen voi sit auttaa??
3.Sit tää kaikista ikävin puoli, eli auto saattaa sammua kesken kaiken kun olen vaikka risteyksessä kääntymässä johonkin suuntaan.
Tätä tapahtunut nyt 3 krt. Olen ollut kaikkina kertoina kääntymässä jossain ja yhtäkkiä auto sammuu. No käynnistän uudelleen auton ja matka jatkuu. Mistäköhän vosii johtua? Sähkövika? Tulpat vaihdettu 6kk sitten.
4.Pitäisi vaihtaa mittarivalo, onko helppo homma?
Ja samalla tuulettimen nopeus/asteikko valo siitä radion alapuolelta, mutta en saa sitä maskia pois sittä irti. Se on kahdella ruuvilla kiinni, mutta ei auta, maski pysyy kiinni vaikka irrotan ne. Onko jotain mitä en ole huomannut?
Kiitoksia paljon jo etukäteen kaikilla vastauksista.