c20xe ei kulje
Koneeseen tehtiin remontti(mrenkaat, laakerit, pari venttiiliä jne) ja sen jälkeen on nollasta sataan mennyt noin 1,5 sek kauemmin. Kone tuntuu toimivan hyvin, vetää tasaisesti, mutta kellon mukaan on selvästi hitaampi. b-suodatin, letku ja muut perusjutut on tsekattu/vaihdettu. Mitään osia (nokkia tms) ei vaihdettu tai ajoituksia muutettu. Vikakoodeja ei tule.
Alkaa ideat olla vähissä. voisiko kaasuläpän asennontunnistimessa oleva vika tehdä tämän? Millaisia arvoja sen pitäisi antaa?
Alkaa ideat olla vähissä. voisiko kaasuläpän asennontunnistimessa oleva vika tehdä tämän? Millaisia arvoja sen pitäisi antaa?
Ennen remonttia se oli tasan merkeissä, kuten nytkin. Tänään olen heittokellon kanssa tulpanreijän kautta tutkinut ja vauhtipyörän merkki todellakin on kohdallaan.
Kaasuläpän asennontunnistinta mittailin aikani kuluksi ja täyskaasuanturi toimii, mutta muuten tulee navoista vain ääretöntä. tuo tuntuu oudolta.. En mä kyllä noista mitään ymmärrä.
Kaasuläpän asennontunnistinta mittailin aikani kuluksi ja täyskaasuanturi toimii, mutta muuten tulee navoista vain ääretöntä. tuo tuntuu oudolta.. En mä kyllä noista mitään ymmärrä.
-
caj-mikael
- 'Admiral'

-
caj-mikael
- 'Admiral'

Joo, puristusta on vähintään 13kiloa per pytty. Ennen remppaa oli 12, 11, 8 ja 4 ja silloin kiihtyi suunnilleen samoihin kuin nyt.....
Sytkän kulutusosat on kaikki uutta, pa-tuotto on enemmänkin kuin haynes ilmoittaa, pakoputki vaimentimineen uusi. Kaikki letkut, putket ja johtimet tarkastettu moneen kertaan. Mikään ei auta. Alkaa ahdistamaan...
Sytkän kulutusosat on kaikki uutta, pa-tuotto on enemmänkin kuin haynes ilmoittaa, pakoputki vaimentimineen uusi. Kaikki letkut, putket ja johtimet tarkastettu moneen kertaan. Mikään ei auta. Alkaa ahdistamaan...
Tuollaisia asioita pähkäilisin...On 2003-08-23 18:50, mr wrote:
Kaikki letkut, putket ja johtimet tarkastettu moneen kertaan. Mikään ei auta. Alkaa ahdistamaan...
Onko lambda-anturin signaalijännite kiihdytyksessä yli 0,8 V?
Jos on, niin vika ei ole todennäköisesti pa puolella.
Jos ei, niin...
Toimiiko ilmamassamittari, tarkastusohjeita löytyy tältäkin forumilta.
Kun patuotto on mitattu, niin onhan se mitattu paluuletkusta. Sen helposti mittaa syöttöletkusta ennen jakotukkia, jolloin tulos on väärä.
j.h