Calibran keskikonsoli
Re: Calibran keskikonsoli
eli lisävaruste 
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Sanoisin pikemminkin Calibran erikoismallien vakiovaruste._Jape_ kirjoitti:eli lisävaruste
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
mitenvaa..ite en oo koskaa nähny noita mittareita muissa autoissa ku 2.5 calibroissa.
Superdiileri.
Just just, hyvä saada vähän valaisevaa tietoa tähänkii asiaan!
Itellä kun ollu sellane käsitys että ois calibroissa vm.'95 ylöspäin ihan kaikissa vakiovaruusteena tuo mittaripaneeli...mutta täytyy nyt jatkaa etsiskelyä, ei tuolla niin kiire ole kun ei kuitenkaa saa aikaseks ostaa niitä mittareita siihen ihan heti! 
Joo se mun mittaristo oli peräisin DTM-Calibrasta ja laitoin sen A-Vectraan.
Uuden kehyksen saa myös opelilta: osa numero 90 436 167, hintaa noin 40€, koko mittaristo varmaan aika kallis...?
Tarvikemittareiden asennuksessa käytin hyväkseni sitä vakiomittareiden (valkoista) telinettä/taustamuovia, jonka avulla kiinnitin uudet mittarit kehykseen...
Tässä jotain touhuistani: Linkki
Uuden kehyksen saa myös opelilta: osa numero 90 436 167, hintaa noin 40€, koko mittaristo varmaan aika kallis...?
Tarvikemittareiden asennuksessa käytin hyväkseni sitä vakiomittareiden (valkoista) telinettä/taustamuovia, jonka avulla kiinnitin uudet mittarit kehykseen...
der OPelVEctra -Technic, die begeistert.
Kestääkös nuo tarvikemittarit tuossa kehyksessä ilman tuota valkoista telinettä/taustamuovia? Onko kellä kokemusta tästä? Meinasin jos kokeilis tuollasia autogaugen elektronisia mittareita http://www.jmtuonti.fi/cat/product_catalog.php?c=70 Ovat ohuita ja varmasti kevyitäkin niin luulis pysyvän paikoillaan jos vaikka liimaa siihen kehykseen kiinni?Opve kirjoitti:Joo se mun mittaristo oli peräisin DTM-Calibrasta ja laitoin sen A-Vectraan.
Tuolta http://www.lenk-tuning.com/ sais tuon paneelin hintaan 29€ ja näyttää olevan jonkinlainen tuki/kiinnitys syysteemi tuossa takapuolella mittareita varten...mitähän lie maksaa toimitus tuolta?
Mittariston kiinnitysklipsut on juuri siinä valkoisessa taustassa.
Eli mittariston kehyksen joutuu sitten kiinnittämään muulla tavalla kojelautaan. Mutta eihän se mahdotonta ole... Oikeestaan mun piti tehdä ensin se tausta kokonaan uusi esim. pellistä, kun mittarit eivät sopineet alkuperäisiin "kuppeihin". Mutta sitten purin mittareista kuoret pois jolloin mittareiden koneistot mahtuivatkin kuppeihin niitä vähän avarrettuani, kuten linkissä mainitsin.
Kai ne jollain liimallakin siihen kehykseen saa...? Mutta kiinnityksen kojelaudan aukkoon joutuu sit tosiaan toteuttaan jotenkin muuten...
Eli mittariston kehyksen joutuu sitten kiinnittämään muulla tavalla kojelautaan. Mutta eihän se mahdotonta ole... Oikeestaan mun piti tehdä ensin se tausta kokonaan uusi esim. pellistä, kun mittarit eivät sopineet alkuperäisiin "kuppeihin". Mutta sitten purin mittareista kuoret pois jolloin mittareiden koneistot mahtuivatkin kuppeihin niitä vähän avarrettuani, kuten linkissä mainitsin.
Kai ne jollain liimallakin siihen kehykseen saa...? Mutta kiinnityksen kojelaudan aukkoon joutuu sit tosiaan toteuttaan jotenkin muuten...
Okei, eli melkeinpä siis tarviis myös sen valkosen taustahässäkän jos meinas saada sen paneelin kiinni ilman tee-se-itse patentteja....ja niitähän tähän autoon ei juuri haluttu kovin montaa!Opve kirjoitti:Mittariston kiinnitysklipsut on juuri siinä valkoisessa taustassa.
Mites tuota jos ooppelilta suoraan ostaa tuon paneelin niin kuuluuko siihen mukaa ja 40€ hintaan myös tuo valkoinen taustamuovi/kotelo?
Ei siihen kuulu kuin kehys/paneeli, tiivisteet ja linssit. Sen taustan saa todennäköisesti vain itse mittariston kanssa...
"Tee se itse patentit" voivat olla oikein toteutettuina ihan toimivia...
No perkele, pitää nyt yrittää ettii vielä käytettynä jos sais koko hässäkän! Ei jaksais käyä suunnittelee että millä sen paneelin kiinnittää...Opve kirjoitti:Ei siihen kuulu kuin kehys/paneeli, tiivisteet ja linssit. Sen taustan saa todennäköisesti vain itse mittariston kanssa...
Jos joku on asentanu tuon paneelin ilman sitä valkoista taustakoteloa niin saa antaa vinkkiä kuinka toteutettu!
no ministi liimaa kulmiin niin kyllä se kehys pysyy

Superdiileri.