Ite suosin Koff merkkistäCableGuy kirjoitti:Mitähän korjaussarjaa tarkotat?gts2003 kirjoitti:Kunnolla sitä korjaus sarjaa aina ennen kun menee rattiin niin helpottaa se vatkaus
Tärinä ratissa
Re: Tärinä ratissa
Onko ooppelilla kiva ajaa? En ole aivan vakuuttunut laadusta.... enkä kyllä muustakaan... mutta silti ajan edelleen ooppelilla...
ei helvetti, kyllä lapin kulta on parempaa. voihan se olla sisempi vetonivel jos on kuiva tai kulunut, on tällaisia vikoja ollut.
opel vectra c 2,2 gts
koittakaa nyt ihmeessä niitä soviterenkaita ny aluks.. ei oo ku parin kympin juttu ja tekee kummia. Nä opelit on sitte todella tarkkoja siitä että se vanne on keskitetty kunnolla!!
mulla tärräs ratti 80-100 vauhdissa ja paheni ku helppas kaasusta... välillä oli sillai että käsitöihi ei ois kyenny enää kotona, mutta nyt on taas kaikki kunnossa ja elämä reilassa ku sain soviterenkaat
mulla tärräs ratti 80-100 vauhdissa ja paheni ku helppas kaasusta... välillä oli sillai että käsitöihi ei ois kyenny enää kotona, mutta nyt on taas kaikki kunnossa ja elämä reilassa ku sain soviterenkaat
Nykyinen käyttis: Insignia Sports Tourer 2.0cdti AT6 -11
Ex käyttis Vectra C 1.9cdti autom 2006
Ex Käyttis Opel Astra Caravan 2+3 paku X20DTL -98
Harraste Vectra 2.0i GLS 4D (20ne) -89 Irmscher
http://s567.photobucket.com/albums/ss114/makemu/
Ex käyttis Vectra C 1.9cdti autom 2006
Ex Käyttis Opel Astra Caravan 2+3 paku X20DTL -98
Harraste Vectra 2.0i GLS 4D (20ne) -89 Irmscher
http://s567.photobucket.com/albums/ss114/makemu/
tarkoitatko sitä vääntövärinän vaimenninta siis sitä pyöreetä palikkaa siinä pitemmässä akselissa, niitä on jätetty usemmasta autosta pois, eikä ole mitään haittaa ollut. vaikka mistä näistä opeleista tietää.
opel vectra c 2,2 gts
Eiköhän kumminki jätetä ihan erikseen tuo korjaussarja ja autoilu...gts2003 kirjoitti:Ite suosin Koff merkkistäCableGuy kirjoitti:Mitähän korjaussarjaa tarkotat?gts2003 kirjoitti:Kunnolla sitä korjaus sarjaa aina ennen kun menee rattiin niin helpottaa se vatkaus
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Onko ne talvirenkaat milloin viimeksi tasapainotettu?Rookeri kirjoitti:Molemmat (kitka- ja nastarenkaat) talvirengassetit tärisytti ja nyt kun pistin kesäalut alle niin nekin tärisytti. Mutta nyt kun sain kesäalut suoristettua, puhallettua, maalattua ja tasapainoitettu niin tärinä hävis! Olisko muka noi talvirenkaiden peltivanteet ottanu jossain osumaa että ne täris siks? Kun en ole alustaan mitään tehny ja nyt tärinä hävis.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Syy voi olla hyvinkin sit siinä!Rookeri kirjoitti:Hmm no nyt pitää kyllä sanoa ihan suoraan ettei mitään hajuakaan!
Renkaat kannattaa tasapainottaa ainakin 1 kerran kauden aikana. Mä itse teen ton aina, kun vaihdan renkaat. Tai mulla on renkaat säilössä rengasliikkeessä, ja tasapainotus kuuluu tuohon hintaa mukaan.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Mul oli ainaki noissa kesäpyörissä aika paljon heittoa ku ne pyöräytin tos yks päivä tasapainotuskoneessa, enkä mielestäni mihinkää niitä oo kolhinu..
Calibra 2.5 V6 -95 & Astra F Caravan 2.0i -93
Mulla myös tärinää ratissa. Tuntuu parhaiten 80- 100 nopeudessa. Talvella luulin johtuvan aluvanteista mut nyt kesällä myös peltivanteilla tärrää, ei niin paljoa kuitenkaan.
Alapalloniveliä en oo tarkistanu vielä. Jarrutettaessa hakkaa oikeen kunnolla yli 50km/h nopeudessa. Siitä alaspäin ei tärrää enää. Levyt silmämääräisesti kunnossa. Ei näkyvää heittoa. Palat vaihdettu lopputalvesta.
Alapalloniveliä en oo tarkistanu vielä. Jarrutettaessa hakkaa oikeen kunnolla yli 50km/h nopeudessa. Siitä alaspäin ei tärrää enää. Levyt silmämääräisesti kunnossa. Ei näkyvää heittoa. Palat vaihdettu lopputalvesta.
Bomppu 2.0 16v
Hiljaa hyvä tulee, minä liian nopesti
Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää
- superiorman
- 'Admiral'

jaksoittainen värinä korjautui jarrujen ilmauksella herkistyksellä ja kovilla jarrutuksilla kunnes jarrut haisivat kunnolla palaneelle(hyi kamala)eli varmaan levyt ollu epätasapainossa.tai jotain(voi kauhiaa)superiorman kirjoitti:täällä samankaltaista vikaa b-vectrassa.alkaa noin 110km/h ylöspäin.uudet kumit ja vanteet.tää on aina tehny samaa.ei oikeestaan tärinää vaan värinää sekunnin tai kahden jaksoissa.kaikki niveletkin vaihdettu ja jarrulevyt kun oli kaikki huonossa kunnossa.taitaa tulla voimansiirrosta tutinat.tai pyöränlaakeri