Astra f GSi etupuskuriin sumarit?
Astra f GSi etupuskuriin sumarit?
Onko noille orkkis sumareille muuta kuin reiät puskurissa vai miten niiden kiinnitys tapahtuu? Ostin tollasen GSi puskimen missä ei oo sumareita, kovasti ne haluttais laittaa.
-85 Corsa A 1.2ST
-93 Corsa B 1.5TD
-93 Corsa B 1.5TD
Re: Astra f GSi etupuskuriin sumarit?
On siellä ihan kiinnikepaikat tai pitäisi olla.Multa saattas toinen löytyä jos kiinnostaa.Nuo on sairaan hintaset ostaa uutena.
Ite oon kans ettiny noita sumareita. Mut motonetissäkin hinta muistaakseni yli 100 € kpl!!
Ja juu kyllä siel puskurissa on ihan kiinnike paikat joihin ruuveilla tulee valot kiinni.
Ja juu kyllä siel puskurissa on ihan kiinnike paikat joihin ruuveilla tulee valot kiinni.
VECTRA C1 CARAVAN 2.0T "Stage 1" -05
Mulla pitäs kuskinpuolen ehjä sumari löytyä.Hp 30e
T:Timppa
0405458609
espoossa.
T:Timppa
0405458609
espoossa.
Niin siis tässä mun mallissa ei ole edes nuita reikiä sumareille eli onko sillon kiinnikkeitäkään? Reiäthän ois helppo tehdä jos vaan ne kiinnikkeet ois valmiina..
-85 Corsa A 1.2ST
-93 Corsa B 1.5TD
-93 Corsa B 1.5TD
On siellä kiinnikkeet ja sumarien paikatkin on merkitty valmiiksi.sdracing kirjoitti:Niin siis tässä mun mallissa ei ole edes nuita reikiä sumareille eli onko sillon kiinnikkeitäkään? Reiäthän ois helppo tehdä jos vaan ne kiinnikkeet ois valmiina..
Vectra GTS 2.8T -06
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Onko muuten GSi:ssä on erilaiset sumarit kuin vakiomalleissa ?
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
On.Zeni kirjoitti:Onko muuten GSi:ssä on erilaiset sumarit kuin vakiomalleissa ?
Vectra GTS 2.8T -06
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
En muista miten on vakio puskurissa mutta GSi puskurissa on valmiit paikat sumareille. Pari metallista kiinnikettä pitää vain laittaa ja aukot leikata.Rookeri kirjoitti:Ei mulla ainakaan mitään kiinikkeitä ole vaikka puskurin sisäpuolella meni viiva mistä leikataan aukko auki.Sportive kirjoitti:On siellä kiinnikkeet ja sumarien paikatkin on merkitty valmiiksi.sdracing kirjoitti:Niin siis tässä mun mallissa ei ole edes nuita reikiä sumareille eli onko sillon kiinnikkeitäkään? Reiäthän ois helppo tehdä jos vaan ne kiinnikkeet ois valmiina..
Vectra GTS 2.8T -06
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73