miten sellanen käy....ois kiva saada auto käymää ku nyt ei edes moottorin vikavalo pala...ja minun mielestä siel vittuilee se ajoesto ku on eri moottori järjestelmä....ja c20xe koneen boksissa ei ole ajoestoa...
ajoesto ohitus vectra 95 1.8
ajoesto ohitus vectra 95 1.8
miten ajoesto ohitetaan ku tein koneen vaihon entinen kone oli 1.8i ja nyt laitoin c20xe koneen sinne, ja nyt pitäis ohittaa alkuperäinen ajoesto
miten sellanen käy....ois kiva saada auto käymää ku nyt ei edes moottorin vikavalo pala...ja minun mielestä siel vittuilee se ajoesto ku on eri moottori järjestelmä....ja c20xe koneen boksissa ei ole ajoestoa...
opel calibra 4x4 turbo 1995
Re: ajoesto ohitus vectra 95 1.8
Mielestäni siinä tuo ajonesto ei voi toimia koska sitä ei kerran ole ko. konstruktiossa olemassakaan... olethan tarkistanut että pensapumppu saa virtaa? oli muistaakseni niissä liittimissä siinä poxin vieressä tuo pumpun johdotus..
ainakin mitä ite tein v.-96 x18xe > c20xe muutoksen niin ei mtn ajonesto häikkää
niin, kai sulla on tuon ko. koneen oma poxi käytössä?
ainakin mitä ite tein v.-96 x18xe > c20xe muutoksen niin ei mtn ajonesto häikkää
niin, kai sulla on tuon ko. koneen oma poxi käytössä?
on oma boksi siis c20xe ...mutta eikös toi ajonesto ole boksii yhdeydessä vai olenko väärin ymmärtäny....eli nyt on toinen boksi ni ajoesto on koko ajanpääl 
Ei.Passe kirjoitti:eli nyt on toinen boksi ni ajoesto on koko ajanpääl
Itse just tänään tekniikan vaihtoa tehdessä kohtasin saman ongelman, ei edes vikavalo syttynyt. Ei ollut muuta vikaa kuin pari piuhaa väärin.
mistä saa c20xe koneen kytkentä kaavan ku ei noi omat johdot toimi ku ei saa virtaa poksii tai sit ei saa herätettä...jos jollain ois joku kaavio näihin
ni ois hyvä
ni ois hyvä
Boksien kytkentäkaaviot löytyy tuolta pdf - dokumentteinä : http://www.vectra16v.com/slp/slp_vectra_a_mj95.pdf
Sivulla 2 sekä 1.8 , että 2.0 .
Sivulla 2 sekä 1.8 , että 2.0 .
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
toimii oli ruiskun heräte pieles se mikä tulee puolalta plussa mikän liitin on konehuonees