itse veikkaisin jotain keskuslukitukseen liittyvää mutta kun ohjekirjasta ei mitään mainintaa löytynyt. onko muilla tuollaista vai onko sen joku omaani lisännyt?
vectra c-farmari ja musta mötikkä
vectra c-farmari ja musta mötikkä
tulipa mieleen kysäistä että mikä mahtaa olla tuo musta mötikkä tuossa taustapeilin oikealla puolella. se on pitkulainen noin 2x15cm ja siitä lähtee johdot kattoverhoilun sisään.
itse veikkaisin jotain keskuslukitukseen liittyvää mutta kun ohjekirjasta ei mitään mainintaa löytynyt. onko muilla tuollaista vai onko sen joku omaani lisännyt?
vectra farmari 2.2 direct -04
- KapanderMaster
- 'Senator'

- Viesti:
Re: vectra c-farmari ja musta mötikkä
Omassa autossa myös samanlainen möykky löytyy ja samaa olen miettinyt että mikä piru se oikein on. Se kyllä näyttää jälkiasennetulta mut eipä varmaankaan ole jos se sultakin löytyy.

ettei se liittyis noihin kattovaloihin tai tarkemmin takapenkin kattovaloihin?
itsellä ei ainakaan ole takana kattovaloja.
- KapanderMaster
- 'Senator'

- Viesti:
sadetunnistin on omassani taustapeilin etupuolella. Radion antenni kävi myös mielessä mut miksi ihmeessä mulla olis sit kattoantenni? 

omassa kulkineessa ei ole sadetunnistinta. radion antenni mullakin kävi mielessä mut kun katolla kumminkin sojottaa normaali piiska.
aikamme kun arvaillaan niin eiköhän tämä selviä
aikamme kun arvaillaan niin eiköhän tämä selviä
-
J.Mustonen
- 'Kapitän'

Voisko olla sisävaloille kondensaattori, siis joka aikaan saa viiveen valojen sammumiselle?!? Niin siis onko se ihan näkyvillä oleva tuo mötikkä?
Vectra C2 1.8 -07 & Vectra C2 GTS OPC 1.8 -08
on se näkyvillä. eli taustapeilin oikealla puolella peilin vieressä tuulilasissa kiinni. noin 2cm korkea ja 15cm leveä mötikkä josta lähtee johto kattoverhoilun sisään. vähä isolta vaikuttaa konkaks
.
onko sulla hands free siinä autossa? itellä on kans saman kokonen mötikkä siinä lasissa ja se on vanhan hands freen antenni.
Omega B2 2002 Elegance
Z22XE
Z22XE
voi olla että entisellä omistajalla on ollut. ollut ennen jossain firmassa leasing-autona. kuulostais kyllä järkevältä 
- KapanderMaster
- 'Senator'

- Viesti:
itsellä on joku nokian hands free sarja. voiskohan se olla sen antenni?

kyllä se melko varmasti on. mullakin oli nokian sarja tossa ennen siinä on ton kokonen antenni tuulilasissa.
Omega B2 2002 Elegance
Z22XE
Z22XE