Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
elikkä semmonen vika ois et ei lataa tyhjäkäynnillä! ja latauksen merkivalo ei syty kun laittaa virran päälle mutta sitte vilahtaa kyllä kun auton sammuttaa... eli alkaa lataan kun antaa kierroksia. eli laturilta puuttuu heräte...(sanoivat huollossa) mistäs sille laturille tulee se heräte virta
nii ja bosch:in laturi on
edit. vika oli mittaristoon vaihdettu latauksen merkkipolttimon paikalle ledi! normi poltin tilalle nii rupes lataan
bmw 316d -13
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
ei kai siellä muuta herätintä ole kun merkkivalo, ei ainakaan vanhemmissa. mulla kuiten alkaa lataan heti kun auton käynnistää, tai ainakin valo sammuu.
lmb-58 kirjoitti:ei kai siellä muuta herätintä ole kun merkkivalo, ei ainakaan vanhemmissa. mulla kuiten alkaa lataan heti kun auton käynnistää, tai ainakin valo sammuu.
no joo mulla ei valo edes syty... sitte vilahtaa kun sammuttaa auton et valo kyllä pelaa...
bmw 316d -13
itelläkin pitää kaasauttaa käynnistyksen jälkeen ennenku lähtee lataamaan, joskus harvoin saattaa laturin valo syttyä kun laittaa virrat päälle. sammuttaessa en ole niin ajatellut.
taitaa itselläkin olla laturi tulossa tiensä päähän mutta kun se kerta vielä latailee niin eipä sitä ole jaksanut alkaa vaihtelemaan
onhan se sinänsä vittumainen jos sitä ei tiedä eli jos antaa autoa jollekkin lainaan.
vai niin, kyllä joka autossa pitää valo syttyä jos laturi on kunnossa, kadett 90 vikakoodit ei varmaan ole kaukana, lisätään vielä liukurenkaat puhkikulunut.
en väittänytkään autoni laturin olevan kunnossa eikä se kyllä minun ongelmat tähän topicciin liity mitenkään. hiilipaketti on itsellä uusi mutta veikkaisin että diodisillassa jotakin hämminkiä elikkä laturi pitäisi laittaa vaihtoon ja niin taitaa tälläkin topicin aloittajalla olla hyvinkin samankaltaista samanlaista vikaa.
FullMetal kirjoitti:en väittänytkään autoni laturin olevan kunnossa eikä se kyllä minun ongelmat tähän topicciin liity mitenkään. hiilipaketti on itsellä uusi mutta veikkaisin että diodisillassa jotakin hämminkiä elikkä laturi pitäisi laittaa vaihtoon ja niin taitaa tälläkin topicin aloittajalla olla hyvinkin samankaltaista samanlaista vikaa.
jees mulla kuuluu kierrosten mukaan semmonen turbon ääni.. joka varmaan kuuluu laturista eikait se auta muutaku käyttää irti laturi ja kattoo miltä se näyttää
bmw 316d -13