onko mitään haittaa jos poistan autostani vectra b lisäilmapumpun joka sijaitsee kuskin puolen lokarissa..
tarviiko muuta tehä ku repiä johto irti...
vectra b lisäilmapumppu
Re: vectra b lisäilmapumppu
Ei siitä pumpun poistosta mitään välitöntä haittaa ole. Käynnistyksen jälkeiset päästöt kasvavat.
Onko pumppu rikki?
Onko pumppu rikki?
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
eihän siitä tarvi kun johto irrottaa, mutta se jää kuriseen, kun kylmänä käynnistää, siis saman aikaa kun se pumppu olis pyörinyt, ei sen tartte rikki olla jos ei hermot kestä kuunnella sitä surinaa, itse heitin kans romukoppaan koko paskan.
opel vectra c 2,2 gts
revin johon irti eikä piä enään kylmänä semmosta mekkalaa
ennen ei käynnistää kunnolla kehannu
ennen ei käynnistää kunnolla kehannu
kyllä se pitää ääntä, uskokaa kun itse olen sen repinyt pois käytöstä.
opel vectra c 2,2 gts
eli "kurina" jatkuu vaikka pumpusta johto irti?..
jos näin seuraa pumpusta lähtevää ilmaletkua kunnes vastaan tulee alipainekello, nyppää siitä alipaine letku irti ja tuki se.. sillä pitäs äänet hävitä.. tai ainakin x20xev:ssä käynyt samoin eli ääni hävisi vasta kun tulppasi alipainekellolle menevän letkun..
jos näin seuraa pumpusta lähtevää ilmaletkua kunnes vastaan tulee alipainekello, nyppää siitä alipaine letku irti ja tuki se.. sillä pitäs äänet hävitä.. tai ainakin x20xev:ssä käynyt samoin eli ääni hävisi vasta kun tulppasi alipainekellolle menevän letkun..
aivan varmasti, mutta kun tukin sen letkun siitä pölynimurista, niin kyllä se kurisee vieläkin.koo-pee kirjoitti:eli "kurina" jatkuu vaikka pumpusta johto irti?..
opel vectra c 2,2 gts