omega 3.0 v6 -00 sammuilee

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
kurko1
'Kadett'
'Kadett'

omega 3.0 v6 -00 sammuilee

Viesti Kirjoittaja kurko1 »

Vieläkin.Polttoainepumppu vaihdettu, mutta välillä ei tuu virtaa pumpulle.Mikähän se pumpun rele oikeen on ja kampiakselin asento anturissa on vika , niin missähän se mahtaa olla.
Jussi V
'Senator'
'Senator'

Re: omega 3.0 v6 -00 sammuilee

Viesti Kirjoittaja Jussi V »

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös ecu ohjaa bensapumpun relettä ja jos koneen pyörimistieto katoaa eculta --> pumppukaan ei pyöri. Mutuiluahan tämä, mutta itse ainakin laittaisin sen anturin ensin.
Ooppelman
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Ooppelman »

Ompun bensapumpunrele oli nro 11 ja ruiskun 12. Muistaakseni :yes: Sen releen voi myös ohittaa niin että virta tulee kokoajan pumpulle. Melkein kannattaa koittaa ensin relepuolta kuin anturia. Tulee halvemmax. Mitä vikakoodia auto antaa??
MV6 farkku 215 hevosta ja neljä niistä karvasta
Ooppelman
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Ooppelman »

Jussi V kirjoitti:Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös ecu ohjaa bensapumpun relettä ja jos koneen pyörimistieto katoaa eculta --> pumppukaan ei pyöri. Mutuiluahan tämä, mutta itse ainakin laittaisin sen anturin ensin.

Ruiskunreleeltä tulee tieto bensapumpunreleelle joka vetää ja antaa virtaa bensapumpulle
MV6 farkku 215 hevosta ja neljä niistä karvasta
Vastaa Viestiin