Zafira
Re: Zafira
Mikä niistä neljastä ,värejä pitää tarkistaa...

eikö oo merkattu releet johki.is69 kirjoitti:Mikä niistä neljastä ,värejä pitää tarkistaa...![]()
![]()

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Värejä 2kpl vihreää.1kpl pinkki.1 kpl vaaleanpunainen.

Mistä tietää mikä rele kuu pessapumpulle,ja onko se kone huoneessa.Tämä on p... ja
merkihuolto hahuaa vikakoodeja...

pyyä joku painamaan sitä pissapoikaa ja kuulet mikä rela naksahtaa.tai tuntee kädelläkin.is69 kirjoitti:Mistä tietää mikä rele kuu pessapumpulle,ja onko se kone huoneessa.Tämä on p... jamerkihuolto hahuaa vikakoodeja...
![]()
![]()
![]()
![]()

Kiitos. Pitää kokeilla huomenna,naapuri on REKKA-LINJA-AUTO KUSKI kyllä tämä tästä, loma mee v............

joo,mun naapuri on sairaanhoitaja.is69 kirjoitti:Kiitos. Pitää kokeilla huomenna,naapuri on REKKA-LINJA-AUTO KUSKI kyllä tämä tästä, loma mee v............![]()
![]()
![]()

jos mitenkään viitsis niin voisi kuitenkin artikuloida nuo aivopierut sellaiseen muotoon että ne on selkeästi luettavissa ja ymmärrettävissä.
(polttoainepumpun rele on sellainen violetti. neliskulmainen. saattaa olla kaksikin samanlaista jolloin toinen on moottorinohjaukselle.
kannattaa samalla vaihtaa molemmat yhtäaikaa. 4 napaisia releitä.)
jos oikein meni minulle jakeluun että autosi EI käy tyhjäkäyntiä kunnolla ja kiihdytettäessä puutuu.
mainitsit myös että opel huolto haluaa vikakoodeja? eli ilmeisesti ei ole vikakoodeja muistissa.
kiinnostaisi tietää miten se EI käy tyhjäkäyntiä? onko se vaan matala se tyhjäkäynti vai käykö se selkeästi vajaalla sylintereillä? eli esimerkiksi kolmella?
se että hammashihnan vaihto on ajankohtainen vasta 2010 vai miten se oli ei poisulje sitä seikkaa etteikö se jako olisi esimerkiksi hampaalla joltakin pyörältä pielessä.
mitenkäs tämä pakoputki on tarkastettu kun sanoit että sieltä tulee kaasua? tuleeko sieltä sitä kaasua KUNNOLLA?
jos mun pitäis rapata tuota niin ekana lähtisin katsomaan sen putken, sen jälkeen jaon koska olen nähnyt kampiakselin päässä olevan kiilan kuluneen noin hampaan verran pieleen. näissä nyt ei kauan mene kun ne tarkastaa. tosin kiilaa ei näe ennenkuin alapyöränkin on käyttänyt jakopäästä pois.
jos tuo tyhjäkäynti röpöttää esim kolmella niin voisi viitata sitten sytytyskatkoon mutta vikavalon pitäisi palaa.
se pielessä oleva jako ei sytytä häiriövaloa.
sitten kysyn vielä että eihän muijas ole tankannut dieseliä tankkiin?
PERKELEEN hankalahan tässä on arpoa sitä vikaa kun on huonosti lähdetty selittämään. kunnon selostuksella vastaus vikaan tältäkin foorumilta tulee 3 viestin sisällä.
(polttoainepumpun rele on sellainen violetti. neliskulmainen. saattaa olla kaksikin samanlaista jolloin toinen on moottorinohjaukselle.
kannattaa samalla vaihtaa molemmat yhtäaikaa. 4 napaisia releitä.)
jos oikein meni minulle jakeluun että autosi EI käy tyhjäkäyntiä kunnolla ja kiihdytettäessä puutuu.
mainitsit myös että opel huolto haluaa vikakoodeja? eli ilmeisesti ei ole vikakoodeja muistissa.
kiinnostaisi tietää miten se EI käy tyhjäkäyntiä? onko se vaan matala se tyhjäkäynti vai käykö se selkeästi vajaalla sylintereillä? eli esimerkiksi kolmella?
se että hammashihnan vaihto on ajankohtainen vasta 2010 vai miten se oli ei poisulje sitä seikkaa etteikö se jako olisi esimerkiksi hampaalla joltakin pyörältä pielessä.
mitenkäs tämä pakoputki on tarkastettu kun sanoit että sieltä tulee kaasua? tuleeko sieltä sitä kaasua KUNNOLLA?
jos mun pitäis rapata tuota niin ekana lähtisin katsomaan sen putken, sen jälkeen jaon koska olen nähnyt kampiakselin päässä olevan kiilan kuluneen noin hampaan verran pieleen. näissä nyt ei kauan mene kun ne tarkastaa. tosin kiilaa ei näe ennenkuin alapyöränkin on käyttänyt jakopäästä pois.
jos tuo tyhjäkäynti röpöttää esim kolmella niin voisi viitata sitten sytytyskatkoon mutta vikavalon pitäisi palaa.
se pielessä oleva jako ei sytytä häiriövaloa.
sitten kysyn vielä että eihän muijas ole tankannut dieseliä tankkiin?
PERKELEEN hankalahan tässä on arpoa sitä vikaa kun on huonosti lähdetty selittämään. kunnon selostuksella vastaus vikaan tältäkin foorumilta tulee 3 viestin sisällä.
Kiitis vaan FullMetal.Niin siitä MUIJASTA ,SE EI OLE MUIJA VAA VAIMO,SE SIITÄ. JAKO JA HAMMASHINA ON OK.
nii ne kaikki mulle sanoo ku tankit pitää tyhjätä kun on väärää tavaraa siellä että "muija kävi tankilla" 
toisekseen lueppa vastaukseni tarkemmin. hammashihna ja jako voi olla ok mutta kun alapyörä ei ole kiinteästi kampiakselissa vaan
kiilalla.
onko jako kohdallaan jos kiila kuluu? merkkien mukaan kyllä mutta männätpä eivät olekkaan siellä missä pitää.
tämän takia hammashihnan vaihdon yhteydessä sen olisi syytä aina tarkastaa.
toisekseen lueppa vastaukseni tarkemmin. hammashihna ja jako voi olla ok mutta kun alapyörä ei ole kiinteästi kampiakselissa vaan
kiilalla.
onko jako kohdallaan jos kiila kuluu? merkkien mukaan kyllä mutta männätpä eivät olekkaan siellä missä pitää.
tämän takia hammashihnan vaihdon yhteydessä sen olisi syytä aina tarkastaa.