omega automaatti
omega automaatti
Elikkä olisko jollaki tietoa omegan b -95 2.0l automaattilaatikosta sen verran että vois kertoa että monta solenoidia laatikossa on ja jos olis vielä tietoa paljonko olis kappale hinta
Re: omega automaatti
4kpl on/off tyyppistä ja yksi joka säätää paineen.
uuden kappalehinta pyärii tieten 100-150ekun hujakoilla...
mitä venttiiliä haet, mulla on muutama loota purettuna.
uuden kappalehinta pyärii tieten 100-150ekun hujakoilla...
mitä venttiiliä haet, mulla on muutama loota purettuna.
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella
Laatikko polttaa lämpinä sulakkeen ja kaikki muut olis jo tehty paitsi vaihettu solenoideja.Pitäs saada nyt vain selvile mikä niistä on rikki.Olisin sitte kiinostu ostaan jos sulta löytys niitä
laittele yv:tä
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella
Taitaa olla tällä foorumilla paras tietämys Omegan automaattilaatikolla Haapavedellä! Kun olen lukenut laatikoita koskevia vikoja on kyllä asiansa perillä oleva henkilö.Ja tämä on kyllä hieno juttu.
Ilmeisesti näitä solenoideja voi testata , ja ohjeet jos vielä voisit antaa niin olisi monelle automaatin omistajalle hyvää tietoa.
Ilmeisesti näitä solenoideja voi testata , ja ohjeet jos vielä voisit antaa niin olisi monelle automaatin omistajalle hyvää tietoa.
teusak kirjoitti:Taitaa olla tällä foorumilla paras tietämys Omegan automaattilaatikolla Haapavedellä! Kun olen lukenut laatikoita koskevia vikoja on kyllä asiansa perillä oleva henkilö.Ja tämä on kyllä hieno juttu.![]()
kaikkihan alkoi siitä kun ostin itelle lootavikasen mv6:sen
mulla on ehjien solenoidien oomit kirjoitettuna tallilla jollekki lapulle, vastuksen voi mitata ja toiminnan myös testata, jännitelähteellä oon testannut niitä että toimivat varmasti(joskus kun on ollut verkot rikki niin tahtoo likaantua jumiin.
pitää ottaa lappu jossakin välissä mukaan ja tehdä vaikka kuvalliset ohjeet niin kehtaa tuoda julkisuuteen...
myös automattilaatikon vikakoodien luku onnistuu.
tuo lappu johon oon ehjien osien arvot kirjotellu on kadonnut tallista, nähtävästi siivouksen yhteydessä.
otetaan uudet arvot kun vaihetaan öljyt lootaan sisäänajon jälkeen...
otetaan uudet arvot kun vaihetaan öljyt lootaan sisäänajon jälkeen...