omega automaatti

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
janir79
'Kadett'
'Kadett'

omega automaatti

Viesti Kirjoittaja janir79 »

Elikkä olisko jollaki tietoa omegan b -95 2.0l automaattilaatikosta sen verran että vois kertoa että monta solenoidia laatikossa on ja jos olis vielä tietoa paljonko olis kappale hinta
TDIC
OCF Member 2017

Re: omega automaatti

Viesti Kirjoittaja TDIC »

4kpl on/off tyyppistä ja yksi joka säätää paineen.

uuden kappalehinta pyärii tieten 100-150ekun hujakoilla...

mitä venttiiliä haet, mulla on muutama loota purettuna. :wink:
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella
janir79
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja janir79 »

Laatikko polttaa lämpinä sulakkeen ja kaikki muut olis jo tehty paitsi vaihettu solenoideja.Pitäs saada nyt vain selvile mikä niistä on rikki.Olisin sitte kiinostu ostaan jos sulta löytys niitä
TDIC
OCF Member 2017

laittele yv:tä
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella
teusak
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja teusak »

Taitaa olla tällä foorumilla paras tietämys Omegan automaattilaatikolla Haapavedellä! Kun olen lukenut laatikoita koskevia vikoja on kyllä asiansa perillä oleva henkilö.Ja tämä on kyllä hieno juttu. :worship:

Ilmeisesti näitä solenoideja voi testata , ja ohjeet jos vielä voisit antaa niin olisi monelle automaatin omistajalle hyvää tietoa.
TDIC
OCF Member 2017

teusak kirjoitti:Taitaa olla tällä foorumilla paras tietämys Omegan automaattilaatikolla Haapavedellä! Kun olen lukenut laatikoita koskevia vikoja on kyllä asiansa perillä oleva henkilö.Ja tämä on kyllä hieno juttu. :worship:

Ilmeisesti näitä solenoideja voi testata , ja ohjeet jos vielä voisit antaa niin olisi monelle automaatin omistajalle hyvää tietoa.

:oops: kiitosta vain. noo onhan nuita tullut värkkäiltyä....

kaikkihan alkoi siitä kun ostin itelle lootavikasen mv6:sen :D

mulla on ehjien solenoidien oomit kirjoitettuna tallilla jollekki lapulle, vastuksen voi mitata ja toiminnan myös testata, jännitelähteellä oon testannut niitä että toimivat varmasti(joskus kun on ollut verkot rikki niin tahtoo likaantua jumiin.
pitää ottaa lappu jossakin välissä mukaan ja tehdä vaikka kuvalliset ohjeet niin kehtaa tuoda julkisuuteen...

myös automattilaatikon vikakoodien luku onnistuu. :peukku:
TDIC
OCF Member 2017

tuo lappu johon oon ehjien osien arvot kirjotellu on kadonnut tallista, nähtävästi siivouksen yhteydessä. :banghead:

otetaan uudet arvot kun vaihetaan öljyt lootaan sisäänajon jälkeen...
Vastaa Viestiin