Vectra A:n ovitaskut.. 1993 ja ylösp.
Yhdessä jutussa tästä jo vähä mainitsinkin,
mutta kysytään nyt vielä:
Onko totta että nähdäkseen Avectran etukaiuttimet, on otettava koko oviverhous irti? eroaako oviverhoilujen rakenne vanhempien 88-92 ja 93-95 kesken.
1. vectran korjausoppaassa sanotaan että alhaalta ruuvit pois, ja lukitussalvan vapautus, ja heps, se on siinä, vaan eipä onnistu.
2. joku taas antoi tarkat ohjeet ovipahvien irroittamiseen (KIITOS hänelle), ja sanoi tämän olevan ainoa konsti. alan jo itsekin taipua tähän.
mutta kumpaa lähden yrittämään? mulla siis 93.
Kiitos.
mutta kysytään nyt vielä:
Onko totta että nähdäkseen Avectran etukaiuttimet, on otettava koko oviverhous irti? eroaako oviverhoilujen rakenne vanhempien 88-92 ja 93-95 kesken.
1. vectran korjausoppaassa sanotaan että alhaalta ruuvit pois, ja lukitussalvan vapautus, ja heps, se on siinä, vaan eipä onnistu.
2. joku taas antoi tarkat ohjeet ovipahvien irroittamiseen (KIITOS hänelle), ja sanoi tämän olevan ainoa konsti. alan jo itsekin taipua tähän.
mutta kumpaa lähden yrittämään? mulla siis 93.
Kiitos.
-
Topah76
- 'Senator'

Ovitaskut on muistaakseni kahdella puuruuvilla kiinni ovipahvien sisäpuolelta, eli niitä ei saa irti ennenku on irrottanut ovipahvin. Lisäksi niissä kaiutinritilöissä on semmoset klipsut, jotka täytyy irrottaa ennenku se ovitasku lähtee irti, eli summa summarum ovitaskut ei lähde irroittamatta ovipahveja. Mutta ei niitten ovipahvien irrotus mikään mahdoton homma ole.
-
Topah76
- 'Senator'

Vielä yks pointti, eli kannattaa olla tarkkana millasen kajarin sinne oveen tosiaan laittaa, kun siellä ei sitten ole "liian" suurelle magneetille hirveästi tilaa. Itse joutusin leikkaamaan reikää isommaksi, kun asensin Dls:n R6A:t. Korotuspaloilla on asennus, mutta silti täytyi vielä jättää ovistaskut kokonaan asentamatta ja ovipahvin kaiutinreikää piti isontaa. Lasikuidusta pitäis sitten väsätä jottain hianoo tohon, mutta syksy näyttää painavan päälle.