Calibra | lisämittareille valot, mistä?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jeppe jääkarhu
'Diplomat'
'Diplomat'

Calibra | lisämittareille valot, mistä?

Viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu »

Eli mistä saisi kytkettäville lisämittareiden valoille sähköt, niin että lisämittareiden valaistus toimii muun mittariston valojen mukaisesti? Eli tarkoitus on, että lisämittareiden valot ainakin syttyvät ja sammuvat muun mittariston mukana mutta ei ole pahitteeksi, jos saisi tuon valojen himmentämistoiminnonkin mukaan. Pitääkö ottaa valaistus sitten sieltä kojelaudan valokytkimen takaa (mistä pinnistä?) vai?

Autohan on -95 DTM Edition Calibra, jossa on keskikonsolissa lisänä myös öljynpaine ja volttimittari.
Kuva
_Jape_
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Calibra | lisämittareille valot, mistä?

Viesti Kirjoittaja _Jape_ »

mä otin siitä johdosta mikä tulee virtalukolta mankalle. mut sitte nyt rupes olee liikaa mittareit ni vedin oman katkasijan suosiolla.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
ama
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ama »

Mulla on otettu ryöstöllä sieltä keskikonsolin mittareilta, A-pilarissa oleville lisämittareille. Tämä on varmaan helpoin tapa, tosin himmennys ei toimi mutta ei se toimi muutenkaan :lol: .
Voi, V6 soikoon!
jeppe jääkarhu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jeppe jääkarhu »

ama kirjoitti:Mulla on otettu ryöstöllä sieltä keskikonsolin mittareilta, A-pilarissa oleville lisämittareille. Tämä on varmaan helpoin tapa, tosin himmennys ei toimi mutta ei se toimi muutenkaan :lol: .
Muistatko minkävärinen naru se lisämittareiden valojen johto on? Muistaakseni siihen valojen liittimeen tuli kolme johtoa...
Kuva
Vastaa Viestiin