Eli mistä saisi kytkettäville lisämittareiden valoille sähköt, niin että lisämittareiden valaistus toimii muun mittariston valojen mukaisesti? Eli tarkoitus on, että lisämittareiden valot ainakin syttyvät ja sammuvat muun mittariston mukana mutta ei ole pahitteeksi, jos saisi tuon valojen himmentämistoiminnonkin mukaan. Pitääkö ottaa valaistus sitten sieltä kojelaudan valokytkimen takaa (mistä pinnistä?) vai?
Autohan on -95 DTM Edition Calibra, jossa on keskikonsolissa lisänä myös öljynpaine ja volttimittari.
Calibra | lisämittareille valot, mistä?
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Re: Calibra | lisämittareille valot, mistä?
mä otin siitä johdosta mikä tulee virtalukolta mankalle. mut sitte nyt rupes olee liikaa mittareit ni vedin oman katkasijan suosiolla.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Mulla on otettu ryöstöllä sieltä keskikonsolin mittareilta, A-pilarissa oleville lisämittareille. Tämä on varmaan helpoin tapa, tosin himmennys ei toimi mutta ei se toimi muutenkaan
.
Voi, V6 soikoon!
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Muistatko minkävärinen naru se lisämittareiden valojen johto on? Muistaakseni siihen valojen liittimeen tuli kolme johtoa...ama kirjoitti:Mulla on otettu ryöstöllä sieltä keskikonsolin mittareilta, A-pilarissa oleville lisämittareille. Tämä on varmaan helpoin tapa, tosin himmennys ei toimi mutta ei se toimi muutenkaan.