c20xe lexmaul imusarjan kats. (tarvitaan kopio tüv lapusta)!
Re: c20xe lexmaul imusarjan kats. (tarvitaan kopio tüv lapusta)!
Mutta kun se moottori on samalla päästöluokituksella kuin se 94 vuoden moottori.
94 vuoden kone on C20XE ja tuo sinulla oleva moottori on myöskin C20XE ja tuo C on se päästöluokitus.
Ihmeellistä toimintaa kontorilla,ei pätkääkään maalaisjärjen käyttöä.
94 vuoden kone on C20XE ja tuo sinulla oleva moottori on myöskin C20XE ja tuo C on se päästöluokitus.
Ihmeellistä toimintaa kontorilla,ei pätkääkään maalaisjärjen käyttöä.
Ei lait ja asetukset perustu maalaisjärjen käyttöön vaan siihen mitä laki sanoo.
Kerro minulle miten vuosimallin 94 C20XE moottorin päästöluokitus eroaa vuosimallin 96 C20XE moottorin päästöluokituksesta.Tuomas kirjoitti:Ei lait ja asetukset perustu maalaisjärjen käyttöön vaan siihen mitä laki sanoo.
telwin kirjoitti:Kerro minulle miten vuosimallin 94 C20XE moottorin päästöluokitus eroaa vuosimallin 96 C20XE moottorin päästöluokituksesta.
Lukutaito kunniaan. Tuolle imusarjalle siis ei ole olemassa riittävää päästötyypitystä. Maalaisjärjellä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.Kotis kirjoitti:no nyt on faktaa sitten ... pitää vain täyttää päästörajat, mitä se ei sitten täytä. tüv lapussa on sitten joku saksan oma päästönormi, jonka hyväksyntä loppuu vuoteen 94.
Olen minä tuon lukenut mutta siltikin kerro minulle miten ko moottorimallien päästöluokitus eroaa toisistaan.Tuomas kirjoitti:telwin kirjoitti:Kerro minulle miten vuosimallin 94 C20XE moottorin päästöluokitus eroaa vuosimallin 96 C20XE moottorin päästöluokituksesta.Lukutaito kunniaan. Tuolle imusarjalle siis ei ole olemassa riittävää päästötyypitystä. Maalaisjärjellä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.Kotis kirjoitti:no nyt on faktaa sitten ... pitää vain täyttää päästörajat, mitä se ei sitten täytä. tüv lapussa on sitten joku saksan oma päästönormi, jonka hyväksyntä loppuu vuoteen 94.
kun molemmat ovat C20XE koneita.
Ja tuon TÜV lapun perusteella tuon imusarjan ei pitäisi kelvata edes 94 autoon jos kyseessä kerran on joku Saksan luokitus.
se saksan normi on sellanen kun StVZO 47 § Anlage XXIII ja tuolta löytyy lisätietoa http://www.ake.fi/NR/rdonlyres/85F73A47 ... iite_1.pdf
No joo näyttäisihän tuo tosiaan kelpaavan 94 loppuun asti.
Lakihan ei anna tuossa tosiaan tulkinnan varaa,mutta eihän se kone siitä miksikään muutu oli se sitten 94 tai 96 mallia jos sen tyyppimerkintä on C20XE.
Lakihan ei anna tuossa tosiaan tulkinnan varaa,mutta eihän se kone siitä miksikään muutu oli se sitten 94 tai 96 mallia jos sen tyyppimerkintä on C20XE.
niinpä, turha tästä alkaa väittelemään. ite en jaksais kyllä ikuisuuksia taistella joten heittäisin sinuna vakio imusarjan kiinni kun se kerta on noin helvetin vaikeeta. ei se nyt kauhee homma ole imusarja vaihtaa.telwin kirjoitti: Lakihan ei anna tuossa tosiaan tulkinnan varaa,mutta eihän se kone siitä miksikään muutu oli se sitten 94 tai 96 mallia jos sen tyyppimerkintä on C20XE.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
annahan tänne se lappu niin näytän miten siitä saadaan vm96 yhteen sopiva 
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Sillä vakiokoneen luokituksella ei ole mitään tekemistä muutetun koneen kanssa. Muutetusta on todistus että täyttää normin X, kun alkuperäinen täyttää normin Y. X pätee vuoteen 94 asti ja Y pätee vuoteen 96 asti.telwin kirjoitti:Olen minä tuon lukenut mutta siltikin kerro minulle miten ko moottorimallien päästöluokitus eroaa toisistaan.
kun molemmat ovat C20XE koneita.
miten vuonna 1997 on calibroissa tehtaalta tullessaan ollut vielä c20let moottoreita ??? eikö ne o lainvastaisia ?
Tehdas voi hakea lupaa myydä vanhan päästöluokan moottoreita pienen siirtymäkauden ajan luokan vaihduttua.
Aivan. Juuri tästä pitää saada todistus maahantuojalta.Tuomas kirjoitti:Tehdas voi hakea lupaa myydä vanhan päästöluokan moottoreita pienen siirtymäkauden ajan luokan vaihduttua.
Siitä selviää sitten suoraan että Astran C20XE on saman Suomessa kelpaavan päästöluokituksen moottori kuin vaikka Calibran.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
niiinhän se on
mun mielestä Tuomaksen pitäisi pitää turpansa kiinni näissä topiceissa missä puhutaan laissa kun et mistään mitään tiedä
ketään ei kiinnosta nuo sun mielestä laittomat vehkeet niitähän on tiet täynnä
mun mielestä Tuomaksen pitäisi pitää turpansa kiinni näissä topiceissa missä puhutaan laissa kun et mistään mitään tiedä
Tässä tapauksessa tuntuu katsastusmiestä kuitenkin kiinnostavanmadi kirjoitti:niiinhän se on
Ihan oikeassa Tuomas asian suhteen on.
Eikä sekään välttämättä riitä, että maahantuojalta saisi tuon yllämainitun todistuksen, kun kerran moottorin päästöluokitus riittää vuoteen 96, kun taas imusarjan luokitus ei.
Lieneekö tehtaan edes tarvinnut mitään siirtymäaikaa hakea, kun kerran C20XE luokitus sinne -96 asti riittää?
Jos ei, niin ei maahantuojaltakaan mitään kuponkia astran osalta aiheesta todennäköisesti löydy.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri