c20xe lexmaul imusarjan kats. (tarvitaan kopio tüv lapusta)!

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Jarno
OCF Member
OCF Member

Re: c20xe lexmaul imusarjan kats. (tarvitaan kopio tüv lapusta)!

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Laita vaikka mulle niin pistä sivuille: puheenjohtaja (at) ocf.fi
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Re: c20xe lexmaul imusarjan kats. (tarvitaan kopio tüv lapusta)!

Viesti Kirjoittaja ata »

Kotis kirjoitti:kiitoksia kadett e:lle lapuista. ainakin ihan erilainen lappu mitä mulla. kaikki kirjotukset on ihan eritavalla kuin mun lapuissa. yritin muuttaa saksaa englanniksi babelfishin avulla siitä kohtaa mitä luulen että tarkoittaa päästöjä niin tällästä sain aikaseks:

regarding the exhaust behavior the umgerüstelen vehicles correspond anl. XXIII to §47stvzo. further the vehicles fulfill the requirements § of the 47a with anl. VIIIa stvzo (AU). the standard settings for the exhaust investigation remain unchanged

että jos olisi joku joka ymmärtäisi saksaa niin voisi vähä vilkasta lappua jos siitä sais jotain fiksumpaa lauseketta.

ja sain kadett e:ltä luvan lähettää tüv laput ylläpidolle niin ensikerralla ei olisi näin vaikeata imusarjan leimaus, jos siis nää uudemmat laput kelpaa... itse en tarvii enää näitä tänävuonna ainakaan kun laitan auton talviteloille...

eli olisko ylläpidolla jotain sähköposti osotetta mihin lähetetään?
Koska Kadett *E on kerhon jäsen, hänellä on oikeudet laittaa paperit foorumille vaikka tähän ketjuun liitetiedostona mikäli tiedoston koko on alle 2 megatavua. Jos tiedosto on isompi, niin sitten voi vaikka Jarno tuossa toki auttaa.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Vastaa Viestiin