mulla oli kans vanhassa kadetiss sama juttu.. oli ruostunut ja etupyörä vähän vinossa... kai sitä saa hitsata vai ? meinaan sitä kiinnityskohtaa siitä ypäriltä...??
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jari79 on 2003-08-30 21:21 ]</font>
Kyllähän sitä saa hitsata. Itellä oli sama juttu joskus E-kadetissa. Sitä ei saa suoraan hitsata kiinni, vaan pitää tosiaan olla ainakin näennäisesti niillä kahdella pultilla kiinni.
kyllä mun tietäkseni saa hitsata.. kunhan sen tekee alkuperäistä vastaavaksi.. eli peltiä saa vaihtaa kunhan kiinitys pysyy alkuperäisenä... eli pulteilla! Mun D kadettissa on nimitän vaihdettua peltiä mutta se on lähtenyt auki saumasta uudestaan eli pitäs löytää joku joka tekis sen järkevälla hinnalla!
Mulla irtos aikoinaan 1,8i Kadettista toi tukivarsi juuri sieltä kaasupolkimen alta. Onneks huoltoaseman pihalla, eli vauhtia n.10 km/h. Oli muuten vempula ajaa se korjaamon pihaan
Onneks ei mitään muuta menny hajalle!
Vielä on Gesee jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä...
mul kävi samanlainen homma kadetissa tos kuukausi sitten pistin auton lihoiksi sen myötä samantein !Kyllä ne on aika arveluttavia korjata??? Ei muutako luovut kadetista ja ostat toisen mallisen Opelin!
Kadeteista ei ole ku harmia ja kokemusta riittää!!!!
sisältä auki ja kaikki ruosteiset ja haperot vaan pois ja ussi iso pala tilalle ja sit siihen se korvakko kii....tulee paras ja kansii katsoa että tulee suurinpiirtein samaa kohtaan se korvakko kuin eneenkin ettei tule camperi puoli siitä autosta....
ja siten huono ajaa....
Kyllä mä meinasin sen fixata tuossa Espoon Olarin Ruosteesto ne sanoi ett jos uusii sen kohan niin se tekis noin 400€.... aika paha hinta kun auton arvo on 2000€ paikkeella... noh mut ei voi mitään pakko laitaa kun auto on niin perkelen kiva ajaa!!... KADETT D GTE 1983... hihi 820kg ja 130hp...