Aikaa on, koska repasin käteni auki, 9 tikkiä, ja sillä ei konehuoneessa tehdä mitään.
Monenlaista vikaa on ollut autossa viitaten voorumin juttuihin vuosien mittaan. Kiitos kaikille asiasta kirjoittaneille.
No, se mitä haluan sanoa on, että b-omegan, ko. koneella, puolan vaihto vie n. 3 h aikaa.
Homma hoituu s.e. ensin imusarja irti, sitten onkin jo melekein vapaa pääsy puolalle. Kuitenkin käytössä pitää olla se pienempi torx-hylsy E10, 3/8- tuumasella varrella n. 90 mm:n jatko(i)lla. Sen verran on jo tullut harjoiteltua, että muistan 'melekein' joka pultin ja liittimen, mihin ne kuuluu.
Ite luovuin pyyhkimien moottorin ja muoviosien purkamisesta sen vuoksi, että vaikka sen olis tehnyt, niin sittenkin olisi jäänyt niin vähän tilaa, ettei mun mielestä olis ollut helppoa. (No mikä tässä on ollut helppoa
Olen tullut siihen päätelmään, että omassa kärryssä on sittenkin vika siinä puolassa.
No, haen uuden Motonetista 99 €, jahka räpylä on kunnossa, ja vaihdan.
Katotaanpa sitten miten kone käy ja onko KAT(it) sökönä.
Ai niin, se kysymys, mulla heittää tuossa Bosch:n yksikössä sarjanumero viimeisellä numerolla verrattuna Motonetin numeroon. Muuten molemmat näyttävät samoilta, pyttyjärjestyskin sama. Eli, tuottaneeko ongelmia?
Palataan...