calibran keskikonsolin nappulat??
calibran keskikonsolin nappulat??
häiritsee ankarasti mikä se nappula sähkölasien nappuloiden alla on?? kun painaa sitä miten monta kertaa nii mitää ei tapahdu että onko sillä mitään virkaa vai liittyykö se jotenki ajotietokoneesee mitä ei mun calis ole
kiitos jo valmiiksi jos joku viitsii kertoa 
Re: calibran keskikonsolin nappulat??
Se on sähkölasien turvatoiminnon ohitusnäppäin. Normaalisti kun lasia nostaa joko manuaalisesti tai automaattitoiminnolla ja siellä on vaikka käsi välissä, lasi laskeutuu hieman alaspäin eikä käsi jää väliin. Mutta jos siellä välissä ei olekaan käsi vaan vaikka jään takia tarvitsee enemmän voimaa lasin nostoon kuin turva-anturi antaisi, niin kun pitää sitä pikkunappia pohjassa, ei turvatoiminto ole käytössä vaan lasia nostetaan "täydellä teholla".
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
kiiitos paljon
) olis nappula lähteny muuten poijes ja tullu vahvarin kytkin tilalle mut taidankin sen jättää 
-
powerofopel
- 'Diplomat'

Cesam kirjoitti:kiiitos paljon) olis nappula lähteny muuten poijes ja tullu vahvarin kytkin tilalle mut taidankin sen jättää
offtopic!!! miks laittaa vahvarille (herätin) kytkimen kautta?
vectra a2 (gl->2000/GT) + calibra DTM-edition
että saa sen helposti pois päältä esim saapuessa kotipihalle tai ku hakee jonkun jostakin missä subbari vois häiritä
siis kyl mulla menee vahvarin herätin piuha soittimen antennin heräte piuhaa mut siihe välii laitoin kytkimen edellä mainittuun
En tiedä lienenkö hölmö, mutta itse en ole vielä autosoittimeen törmännyt josta ei löydy äänenvoimakkuudensäätöäCesam kirjoitti:että saa sen helposti pois päältä esim saapuessa kotipihalle tai ku hakee jonkun jostakin missä subbari vois häiritä
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri