Pk-seutu aluemiitti: su 18.1.
Re: Pääkaupunkiseudun aluemiitti: 5.11. ja 15.11.
Tulossa torstaina

Golf GT ´06
Corsa D CDTI ´07
Ex. Corsa C ´01
Varmaankin tulossa. Tuli tuossa uusi Total Vauxhall-lehtikin itse asiassa taas.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Tuossa Total Vauxhallissa oli tällä kertaa käytetyn auton ostajan oppaassa Vectra C GTS 3.2 eli englantilaisittain Vectra C GSi.
Taitaa sitten jäädä mulla tän loppuvuoden (ja ens vuodenalun) miitit väliin, menee astra seisontaan

Pitää tulla itsekki tuolla talvi kikottimella paikan päälle 
jos ei leviä matkalle...
jos ei leviä matkalle...
Astra F Turbo (B204)
Mites pks:n porukkaa on lähdössä pikkujouluihin?
Mulla mahtuu tarvittaessa kyytiin 2-3 mutta auto kiertää Hämeenlinnan kautta, suunniteltiin mennä mm. Undertakerin ja Johnnyn kanssa samassa läjässä...
Mulla mahtuu tarvittaessa kyytiin 2-3 mutta auto kiertää Hämeenlinnan kautta, suunniteltiin mennä mm. Undertakerin ja Johnnyn kanssa samassa läjässä...
Pikkujoulut jää kyllä valitettavasti väliin
, mutta sunnuntai-miittiin olen tulossa 

Golf GT ´06
Corsa D CDTI ´07
Ex. Corsa C ´01
Tulossa sunnuntain miittiin, jos käkkärirempalta ehdin.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
sunnuntaina "karu paluu arkeen" eli saikun jälkeen 9h duunit, eli en tuu miittiin 
Enköhän mä ole tulossa syömään ainakin...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Otetaas oma komento takaisin. Tulen, jos ristiäisistä ehdin. Käkkäriremppa siirtyykin varmaan ensi viikonlopulle. Perhana, kun muistin, että ristiäiset olisivat olleet jo huomenna 
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Jos jollain on G-Astraan käypäinen kytkimen työsylinteri saa tuoda miittiin mukanaan.
Laatikko on mallia F17 mutta taitaapi muidenkin laatikoiden sylkkä käydä.
Laatikko on mallia F17 mutta taitaapi muidenkin laatikoiden sylkkä käydä.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
Itse ei kernnyt paikalle kun oli kkirettä päivystyksessä.
Katsotaan taas ensi kerralla jos pääsis paikalle.
Katsotaan taas ensi kerralla jos pääsis paikalle.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
NO en tiedä onks suunnitelmiin tulossa muutoksia mut itellä ois ainakin tarkoitus tulle ens miittiin torstaina 3.12 vai onkos silloin miittiä jostain tietämättömästä syystä?
Kyllä silloin miitti on, jostain syystä jolukuun päivämääriä ei otsikkoon ole laitettu.