Auton maalaus! Mitä mä teen? Eri vaihtoehtoja!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Bull_Doser
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Bull_Doser »

Auto on E Kadetti vm.89, joka on keltainen väriltään(helmiäisväri, jossa on vihreän vivahteita).

1. Hion+paikkaan ruosteet, vien automaalarille ja maalautan metallihohto siniseksi(sähkönsininen)?

2. Hion+paikkaan ruosteet, vien automaalarille ja maalautan helmiäis keltaiseksi jossa vihreän vivahteita(alkuperäisväri)?

3. Hion+paikkaan ruosteet, ostan kaupasta lähimmän vastaavan keltasen värin ja maalaan ite ruoste paikat/kolhut?

(?)Mitäköhän maksaa auton korin maalaus vaan ulkopuolelta, sisusta hyvä? Tuleeko halvemmaksi jos ostaa maalit etukäteen muualta?
(?)Auttakaa, mitä mun kannattas tehdä?
OCF Sprinttikunkku 2010

Viesti Kirjoittaja Ville »

Perinteinen: käytä searchia...

vaihtoehdoista: nro 2. on halvin ja helpoin. paitsi jos tykkää "the army way" kuten itse...

<font size=-1>[ This Message was edited by: TheMan on 2003-09-04 20:32 ]</font>
Bull_Doser
'Admiral'
'Admiral'

Vaihtoehto nro.2 Maalataanko siinä vaan ne paikat mitä tarvitaan vai maalataanko siinä koko auto?
Bull_Doser
'Admiral'
'Admiral'

Osaaks kukaa sanoo yhtään hinta haarukkaa tolle 2.vaihtoehdolle?
OCF Sprinttikunkku 2010

Vaihtoehdossa 2 voi tehdä kummin vain, mutta suosittelisin koko auton maalaamista, ellei maalipinta ole todella hyvässä kunnossa.

Maalauksen hinta vaihtelee paikkakunnittain, sinun työnjälkesi yms. mukaan, mutta jos jotain suuntaa haluat niin koko auton maalaus (samalla värillä) maksaa kokonaan maalarilla teetettynä (ruosteet itse poistettuna) KARKEASTI n. 400-xxxx euroa.

Monesti kun tuo hinta riippuu työnjäljestä niin...

siinäpä noin alkuun
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Bull_Doser
'Admiral'
'Admiral'

"ruosteet itse poistettuna" Varmaan paikkauksetkin kuuluu tohon? vai paikkaako maalarit hiotut paikat jos pyytää?
OCF Sprinttikunkku 2010

No jos luulet että ruoste lähtee hiomalla pois, niin ehkä kannattaa jättää maalarille kaikki työt...

Noh, oikeasti vastaus tuohon on että kyllä tarkoitin että itse hiekkapuhallat ruosteet ja vedät päälle happomaalin ja sellaisenaan maalaamoon, mutta moni maalari voi tehdä (ehkä) edullisemminkin kaikki edellä mainitut, mutta edelleen, hinta määrää monesti tuloksen...

nimim. maalaamossa työskennellyt. :smile:
Vastaa Viestiin