Auto on E Kadetti vm.89, joka on keltainen väriltään(helmiäisväri, jossa on vihreän vivahteita).
1. Hion+paikkaan ruosteet, vien automaalarille ja maalautan metallihohto siniseksi(sähkönsininen)?
2. Hion+paikkaan ruosteet, vien automaalarille ja maalautan helmiäis keltaiseksi jossa vihreän vivahteita(alkuperäisväri)?
3. Hion+paikkaan ruosteet, ostan kaupasta lähimmän vastaavan keltasen värin ja maalaan ite ruoste paikat/kolhut?
(?)Mitäköhän maksaa auton korin maalaus vaan ulkopuolelta, sisusta hyvä? Tuleeko halvemmaksi jos ostaa maalit etukäteen muualta?
(?)Auttakaa, mitä mun kannattas tehdä?
Auton maalaus! Mitä mä teen? Eri vaihtoehtoja!
- Bull_Doser
- 'Admiral'

- Bull_Doser
- 'Admiral'

Vaihtoehdossa 2 voi tehdä kummin vain, mutta suosittelisin koko auton maalaamista, ellei maalipinta ole todella hyvässä kunnossa.
Maalauksen hinta vaihtelee paikkakunnittain, sinun työnjälkesi yms. mukaan, mutta jos jotain suuntaa haluat niin koko auton maalaus (samalla värillä) maksaa kokonaan maalarilla teetettynä (ruosteet itse poistettuna) KARKEASTI n. 400-xxxx euroa.
Monesti kun tuo hinta riippuu työnjäljestä niin...
siinäpä noin alkuun
Maalauksen hinta vaihtelee paikkakunnittain, sinun työnjälkesi yms. mukaan, mutta jos jotain suuntaa haluat niin koko auton maalaus (samalla värillä) maksaa kokonaan maalarilla teetettynä (ruosteet itse poistettuna) KARKEASTI n. 400-xxxx euroa.
Monesti kun tuo hinta riippuu työnjäljestä niin...
siinäpä noin alkuun
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
- Bull_Doser
- 'Admiral'

No jos luulet että ruoste lähtee hiomalla pois, niin ehkä kannattaa jättää maalarille kaikki työt...
Noh, oikeasti vastaus tuohon on että kyllä tarkoitin että itse hiekkapuhallat ruosteet ja vedät päälle happomaalin ja sellaisenaan maalaamoon, mutta moni maalari voi tehdä (ehkä) edullisemminkin kaikki edellä mainitut, mutta edelleen, hinta määrää monesti tuloksen...
nimim. maalaamossa työskennellyt.
Noh, oikeasti vastaus tuohon on että kyllä tarkoitin että itse hiekkapuhallat ruosteet ja vedät päälle happomaalin ja sellaisenaan maalaamoon, mutta moni maalari voi tehdä (ehkä) edullisemminkin kaikki edellä mainitut, mutta edelleen, hinta määrää monesti tuloksen...
nimim. maalaamossa työskennellyt.