kuka tietää mikä vikana?
kuka tietää mikä vikana?
kuka tietää mikä on vikana mun b malli vectrassa vousimallia 96 ei ota kunnolla kaasua kulkee jotenkin pintakaasulla ja isoilla kierroksilla mutta meinaa hyytyä. Käytin testerissä ei ole vikakoodia eli ei löytyny vikaa. autoon on hiljattain vaihdettu katalysaattori ja lambda.
- vetkula4x4
- 'Diplomat'

Re: kuka tietää mikä vikana?
...en minä ainakaan jos pitää arvailla millä tekniikallapalm kirjoitti:kuka tietää mikä on vikana mun b malli vectrassa vousimallia 96 ei ota kunnolla kaasua kulkee jotenkin pintakaasulla ja isoilla kierroksilla mutta meinaa hyytyä. Käytin testerissä ei ole vikakoodia eli ei löytyny vikaa. autoon on hiljattain vaihdettu katalysaattori ja lambda.
Foorumin säännöistä:
1. Laita viestille aina ehdottomasti kuvaava otsikko. Jos kysyt mistä löytyy tihkurele, otsikko ei ole "Onko tietoa?", vaan "Mistä löytyy tihkurele?".
7. Teknisissä kysymyksissä ilmoita auton tarkat tiedot.
Eli laita nuo tiedot niin apuakin rupeaa löytymään.
1. Laita viestille aina ehdottomasti kuvaava otsikko. Jos kysyt mistä löytyy tihkurele, otsikko ei ole "Onko tietoa?", vaan "Mistä löytyy tihkurele?".
7. Teknisissä kysymyksissä ilmoita auton tarkat tiedot.
Eli laita nuo tiedot niin apuakin rupeaa löytymään.
palm kirjoitti:kuka tietää mikä on vikana mun b malli vectrassa vousimallia 96 ei ota kunnolla kaasua kulkee jotenkin pintakaasulla ja isoilla kierroksilla mutta meinaa hyytyä. Käytin testerissä ei ole vikakoodia eli ei löytyny vikaa. autoon on hiljattain vaihdettu katalysaattori ja lambda.
minäpä veikkaan että katalysaattori on vaihdettu koska sieltä on lähtenyt sisukset irti ja ne entiset katin sisukset on nyt siellä keskivaimentimessa tai takapöntössä
tukkimassa putkea eikä sen takia ota kaasua koska pakoputki on tukossa.