kuka tietää mikä vikana?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
palm
'Agila'

kuka tietää mikä vikana?

Viesti Kirjoittaja palm »

kuka tietää mikä on vikana mun b malli vectrassa vousimallia 96 ei ota kunnolla kaasua kulkee jotenkin pintakaasulla ja isoilla kierroksilla mutta meinaa hyytyä. Käytin testerissä ei ole vikakoodia eli ei löytyny vikaa. autoon on hiljattain vaihdettu katalysaattori ja lambda.
vetkula4x4
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: kuka tietää mikä vikana?

Viesti Kirjoittaja vetkula4x4 »

palm kirjoitti:kuka tietää mikä on vikana mun b malli vectrassa vousimallia 96 ei ota kunnolla kaasua kulkee jotenkin pintakaasulla ja isoilla kierroksilla mutta meinaa hyytyä. Käytin testerissä ei ole vikakoodia eli ei löytyny vikaa. autoon on hiljattain vaihdettu katalysaattori ja lambda.
...en minä ainakaan jos pitää arvailla millä tekniikalla -(z)- on :roll:
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

Foorumin säännöistä:
1. Laita viestille aina ehdottomasti kuvaava otsikko. Jos kysyt mistä löytyy tihkurele, otsikko ei ole "Onko tietoa?", vaan "Mistä löytyy tihkurele?".

7. Teknisissä kysymyksissä ilmoita auton tarkat tiedot.

Eli laita nuo tiedot niin apuakin rupeaa löytymään.
FullMetal
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja FullMetal »

palm kirjoitti:kuka tietää mikä on vikana mun b malli vectrassa vousimallia 96 ei ota kunnolla kaasua kulkee jotenkin pintakaasulla ja isoilla kierroksilla mutta meinaa hyytyä. Käytin testerissä ei ole vikakoodia eli ei löytyny vikaa. autoon on hiljattain vaihdettu katalysaattori ja lambda.

minäpä veikkaan että katalysaattori on vaihdettu koska sieltä on lähtenyt sisukset irti ja ne entiset katin sisukset on nyt siellä keskivaimentimessa tai takapöntössä
tukkimassa putkea eikä sen takia ota kaasua koska pakoputki on tukossa.
Vastaa Viestiin