Nii, en mää tiä sille tarkkaa "lain perustetta" miks ne pitää olla, ei ole tarvinnut siihen perehtyä.
Mut kyllä ne ihan syystäkin on hyvät jos ajaa sellasilla teillä missä ei ole katuvalaistusta...
Pesurit uupuu, ei leimaa.
Re: Pesurit uupuu, ei leimaa.
En nyt tajua tätä koko ideaa. Laissa sanotaan että pesurit pitää olla xenoneis ja katsuri ne tietenkin vaatii, niin mikä siinä on niin ihmeellistä?
Ja toinen jos ne on alkuperäiset xenonit niin siihen on vaihettu puskuri missä ei ole vain suuttimia, poraa reiät vain merkittyihin paikkoihin mitkä löytyy puskurin sisäpuolelta ja iskee piuhat ja letkut kiinni suuttimiin Thats it!
Ei pidä tehhä asioista liian monimutkaisia. Ja sit vielä, että mistähän oot keksiny ne volvon pyyhkijät
Miksei opelin alkuperänen pesuri riittäisi vallan mainiosti?
Ja toinen jos ne on alkuperäiset xenonit niin siihen on vaihettu puskuri missä ei ole vain suuttimia, poraa reiät vain merkittyihin paikkoihin mitkä löytyy puskurin sisäpuolelta ja iskee piuhat ja letkut kiinni suuttimiin Thats it!
Ei pidä tehhä asioista liian monimutkaisia. Ja sit vielä, että mistähän oot keksiny ne volvon pyyhkijät
no opelin releet opelixiin, sehän se helpoin on, jos ei ole ennestään jo paikallaan ne. niin jostain purkuautosta saa varmaan koko paketin ja on oikeet paikat ja johdot mihin asentaa, saattaa vain tulla joillekkin jälkiasennus xenon laittaneille yllätyksenä tuo, itse en voinut aavistaakaan, mutta mulla onkin erittäin laadukkaat ja kirkkaat made in taiwan ns. halogeenit.
opel vectra c 2,2 gts
niin.. tai sitten annat koko pesurihomman olla ja leiman ajaksi normipolttimot paikoilleen, sanot vaan että purin ksenonit pois. Tosin sulla varmaan on ksenonumpiot, joten ei taida ihan näin yksoikosesti männä.
Vectra C Estate -07
Omegassa mulla oli jälkiasennetut, vaihdoin leimalle aina halogeenit. Nyt katsastuksessa vaadittiin pesurit joten ne on oltava vaikka vaihtaisinkin enonit pois. On tosiaan xenoneiden omat umpiot.
Juu eli homma kunnossa. Hain alkuperäset pesurit, ei vaan osattu päättää kokeillaanko normaaleja vai sportteja kun ei edes tiskin takana ollut hajuakaan mikä puskuri tuo on kun oli tosiaan vaihdettu. Lisäks dieselissä ja V6:ssa on isompi puskuri kun vääntö vaati tilaa.
Normaalit sinne sitten asettui kivasti. Pumppu ja letkut oli paikallaan.
Pumppu vaan piti hommata ja vaihtaa vielä kun vanha oli sökö. Liekö sitten puskurin vaihdossa into loppunut ja pesurit jääny laittamatta kun pumppukaan ei kerran toiminut.
Ja tosiaan ne Volvon pesurit on noin ruminta mitä autoissa olen nähnyt, siksi tuli mieleen.
Pumppu vaan piti hommata ja vaihtaa vielä kun vanha oli sökö. Liekö sitten puskurin vaihdossa into loppunut ja pesurit jääny laittamatta kun pumppukaan ei kerran toiminut.
Ja tosiaan ne Volvon pesurit on noin ruminta mitä autoissa olen nähnyt, siksi tuli mieleen.