Ajattelin hankkia pikkuhiljaa vekkuuni taakse takaiskarit, eteenki joskus kun budjetti antaa periksi, mutta tässä oon nyt päivä tolkulla pähkäilly mitkä iskarit laittasin taakse ja mistä tilaisisin, suomestam saksasta vai briteistä?
Ja että ei tehdä liia helppoa niin 40mm madallus löytyy..
Oon kahtellu konia, sachsia gts sun muuta, mutta mikä olis nyt it HYVÄ?? Ei kiinosta enää jomin ym muiden halvemman merkin iskareita laittaa ellei OIKEESTI ole sit kestäviä pitkään. Olen ymmärtänyt että Koni sportin iskareissa on säädöt ja voi laittaa max 50mm madallusjouset ja voi myös käytön jälkeen käyttää huollossa, jolloin ei tartte ostaa uusia iskareita. Sitten toinen vaihtoehto on bilstein b6 iskarit, mitkä myös tarkotettu madallusjousille, mutta voiko näitä huollattaa missään?
Sitten on näitä gts ja supersporttia sun muita. Ja kw alustaa en halua, juurikaan hinnan takia vaikka onkin se laadukkaimpaa merkkiä. Kelpaa hieman halvempikin.
Mutta kertokaapas kokemuksia ja mahdollisesti paras takaiskari pari madallukseen. Ei pidä olla mikää kivireki mutta ei myöskään mikään laiva eli tiukka takapää, mutta kuitenkin "pehmeä".
Kokemuksia ja suosituksia