kyseessä siis 1.6 bensakone ja mittarissa 264 00km
suurin ongelma on se että jäähdytys nestettä häviää aina säännölisin ajoin ja sitä saa huolella tankata, n.1500km ja 2litraa eli mun mielest kaikki ei oo oikein ku noin käy, mistähän tämä johtuu? voiko olla kyseessä että kun koneen kylmänä vääntää käyntiin ni nesteet lähtee putken kautta pihalle ku omasta mielestä auto savuttaa melkoisesti. Eikö öljynkin tällöin pitäisi vaahdota ja olla valkoista?
Vesipumpun vaihdoin itse kesällä ja kyseessä motonet laatua mutta en jaksa usko että se vuotaa koska tiiviste oli paikoilla ja itse lisäsin viellä hieman tiiviste tahnaa sinne.
sitten öljyäkin se syö, samaa kautta pihalla? vai mistä menee ja onko mitään tehtävissä? tätäkin enee kiitettävästi....
ja viellä tulee
lukenu muita ketjuja auton nykimisestä eli onko kyse egr venttiili ku autosta lähtee kierrokset tasaisella kaasulla tai niinku kun kone kylmä ni jotenki veto häviää kuin olis moottori jarrutus käynnissä mutta kun kaasua höllää auto löytää kierrokset ja uusi huima kiihdytys alkaa.
joulua kohti ni katsastus tulossa ni pitäis tuo jouluvalo sammuttaa
kyseessä airbag valo. onko ainoa vaihtoehto mennä opel liikkeeseen ja laittaa töpseli kiinni vai muistanko väärin että on olemassa joku paperiklipsi kikka millä pääsee lukemaan vikakoodin ja mahdollisesti itse vaikuttaa?
tämmöstä tällä erää ja toivottavasti tulisi hyviä vinkkejä