Helppo oli vaihtaa rojut toisiin kuoriin kun ei tosiaan tarvinnut laakereiden ulkokooleja vaihdella.Ensin toisen vetoakselin reiän ympäriltä auki se iso pyöreä "mutteri" joka on samalla laakereiden välyssäädin(laske kierrokset avatessasi,että saat kootessa liki oikeita välyksiä).Öljypohja tietty irti sitä ennen.Ton jälkeen saat sen ison hammasrattaan ulos sieltä öljypohjan kautta.Lootan päältä vaihteensiirtäjämötikkä irti.Sit laatikon pääty auki ja sisuskalut tulee pihalle yhtenä pakettina.Mä huuhtelin tyhjän lootan kunnolla polttoöljyllä,et sain kaikki metallimujut pois.Lootan sisällä on myös yksi tai kaksi(en nyt muista)pientä magneettia keräämässä rattaista ym irtoavaa metallimujua.Puhdista kunnolla.
Kokoaminen sit päinvastasessa järjestyksessä.Samalla voi vaihtaa vetareiden stefat jos katsoo tarpeelliseksi(itse vaihdoin),eivät ole kalliita.
Mä en mitannut poskilaakereiden välyksiä vaan kiristin sen ison mutterin samalle tiukkuudelle(ne kierrokset) kuin olikin.Tee ennen avaamista merkit laatikkoon ja siihen mutteriin.Loota kesti mun ajossa noin 35000km,kunnes myin auton ja sama loota siellä varmaan on vieläkin.
Mä tein tommosen homman ekaa(ja toivottavasti viimeistä) kertaa ja mulla meni siihen kaikkineen aikaa pari tuntia joten ei ole paha rasti jos työkalut pysyy käsissä ja miettii mitä tekee

.Nykysessä Astrassakin tosin on f18 ja pian 200000km mittarissa joten täytyy vaan toivoa,et toi yksilö kestää.B Vectraan se lootan vaihto oli enemmän kuin /ceestä,tosta f Astrastani en tiedä onko yhtä hankala.En ole autoa altapäin katsellut.
Toivottavasti tästä mun sepustuksesta nyt saa jotain tolkkua.Tosta on kumminkin kai 3.5 vuotta kun ton tein eikä muista enää kaikkea niin hyvin.