E Kadetin ovilukot

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
yggone
'Kapitän'
'Kapitän'

E Kadetin ovilukot

Viesti Kirjoittaja yggone »

Tässä nyt tuli mielee taas yks jännä vika kaddusta... Eli pitääkö mun ostaa uudet lukot ku noi ovilukot saa auki melkee millä vaa mikä mahtuu siihe reikää, oli se nii hienoo ku mu auto radio rikottii mut hyväsydämmisesti ei pöllitty.... :lollis:
Toine juttu viel sisä lämppäri ei tee mitään, rele menny ? vaiko se tuuletin moottori :banghead:
Opel Kadett e 1,8i
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-

Ope:Tiedäks sä mitä tapahtuu ku sä pistäs kätes paskaan ? Mä:noo? Ope: Se leviää <-- reilu meininki koulussa :D
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: E Kadetin ovilukot

Viesti Kirjoittaja tursas »

- Oven lukot kannattaa ettiä purkuosina, kyselin merkkiliikkeestä kerran, pelkkä lukkopesä Saksasta tilattuna (uusi) 70 € + asennukset ja sarjotukset...., tyyristä.. :D
- Puhaltimen sulake ja sen kosketukset kannattaa tarkistaa aluksi..
yggone
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: E Kadetin ovilukot

Viesti Kirjoittaja yggone »

tursas kirjoitti:- Oven lukot kannattaa ettiä purkuosina, kyselin merkkiliikkeestä kerran, pelkkä lukkopesä Saksasta tilattuna (uusi) 70 € + asennukset ja sarjotukset...., tyyristä.. :D
- Puhaltimen sulake ja sen kosketukset kannattaa tarkistaa aluksi..
Melkee puolet mu autohinnasta :o vejän transitin lukot tohon kiinni :lol: :bonk:
Opel Kadett e 1,8i
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-

Ope:Tiedäks sä mitä tapahtuu ku sä pistäs kätes paskaan ? Mä:noo? Ope: Se leviää <-- reilu meininki koulussa :D
Vastaa Viestiin