Toine juttu viel sisä lämppäri ei tee mitään, rele menny ? vaiko se tuuletin moottori
E Kadetin ovilukot
E Kadetin ovilukot
Tässä nyt tuli mielee taas yks jännä vika kaddusta... Eli pitääkö mun ostaa uudet lukot ku noi ovilukot saa auki melkee millä vaa mikä mahtuu siihe reikää, oli se nii hienoo ku mu auto radio rikottii mut hyväsydämmisesti ei pöllitty....
Toine juttu viel sisä lämppäri ei tee mitään, rele menny ? vaiko se tuuletin moottori
Opel Kadett e 1,8i
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-
Ope:Tiedäks sä mitä tapahtuu ku sä pistäs kätes paskaan ? Mä:noo? Ope: Se leviää <-- reilu meininki koulussa
Ope:Tiedäks sä mitä tapahtuu ku sä pistäs kätes paskaan ? Mä:noo? Ope: Se leviää <-- reilu meininki koulussa
Re: E Kadetin ovilukot
- Oven lukot kannattaa ettiä purkuosina, kyselin merkkiliikkeestä kerran, pelkkä lukkopesä Saksasta tilattuna (uusi) 70 € + asennukset ja sarjotukset...., tyyristä..
- Puhaltimen sulake ja sen kosketukset kannattaa tarkistaa aluksi..
Re: E Kadetin ovilukot
Melkee puolet mu autohinnastatursas kirjoitti:- Oven lukot kannattaa ettiä purkuosina, kyselin merkkiliikkeestä kerran, pelkkä lukkopesä Saksasta tilattuna (uusi) 70 € + asennukset ja sarjotukset...., tyyristä..![]()
Opel Kadett e 1,8i