b omegan kylmä ajettaessa

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
caravan69
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

b omegan kylmä ajettaessa

Viesti Kirjoittaja caravan69 »

mitähän tuolle omegalle pitäisi tehdä että se lämpeäisi sisältä pakkasilla? nesteet kiertää ja jossain asennossa puhaltaa lämmintäkin mut sitten huurtuu tuulilasi. auto varustettu automaatti ilmastoinnilla. varmaan kennon putsaus auttais mutta tuntuu että ajo viima tulee sisään. onko näissä tuonti autoissa pienempi lämppärin kenno kuin suomi autoissa?
Remonttimiäs
'Kadett'
'Kadett'

Re: b omegan kylmä ajettaessa

Viesti Kirjoittaja Remonttimiäs »

Minulla samanlaisia onngelmia.Samalla tavalla tuntui kylmäilma ajaessa.Minulla vuoti ilmaa kennon tiivisteistä,siis kennon päistä.Kuskin puolelta näkee hyvin peilin avulla
onko päätykumi paikallaan ja tietysti samalla tavalla näkee myös toisen puolen.Minä vaihdoin kennon uuteen,ilmasin ja tarkistin vakumikumit,kaikki ok päällisin puolin.
Ei vaan lämpene,samalla tavalla kylmä auto kuten ennenkin.Toivottavasti nämä pakkaset kohta hellitää,sitten omegakin lämpeää :banghead:
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

kaikki lämmön- ja puhalluksen säätöläpät toimii varmasti?
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Robertx
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Robertx »

Foorumilta löytyy viimeisimmän kuukauden aikana kirjoitettuja topicceja Omegan lämmityslaitteen toiminnasta useampia, joten suosittelen vahvasti topicin aloittajalle haun käyttöä.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
caravan69
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja caravan69 »

sitä minä jo ihmettelin kun haulla ei löytyny lämmityslaite tai lämppäri tai muilla sanoilla mitään arvelin että olenko yksin aiheeni kanssa mutta taisikin olla forumin toiminta häiriö...
Robertx
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Robertx »

Pitää muistaa olla käyttämättä haussa ä ja ö -kirjaimia. Korvaa ne a ja o - kirjaimella. Sillä tavalla alkaa löytymään.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Vastaa Viestiin