Kiitos etukäteen.....
Kadett GSI ohjausyksiköistä....tietoa tarvitaan..
Kadett GSI ohjausyksiköistä....tietoa tarvitaan..
Tere. Laittelin tuossa eilen kasettia...ja huomasin/löysin vas.jalkatilasta muoviverhoilun alta ohjausyksikön, josta minulla ei ole mitään hajua. Varsinainen boxihan sijaitsee, kuten tiedätte oik. jalkatilassa muoviverhoilun takana. Mutta voisiko joku valaista minua, mikä helvetin boxi siellä kuskin jalkatilassa majailee, samassa paikassa kuin varsinainen boxi oikealla.
Kiitos etukäteen.....
Kiitos etukäteen.....
It only takes willpower.
Re: Kadett GSI ohjausyksiköistä....tietoa tarvitaan..
onkos sulla keskuslukkoa siinä? c-asconassa ainakin majailee keskuslukon ohjaus boksi kyseisessä paikassa.
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
-
powerofopel
- 'Diplomat'

vectrassa ainakin tuolla sijaitsee, chekc-controlin yksikkö, oliko kadetissa semmosta, jos niin varmaan toi?
vectra a2 (gl->2000/GT) + calibra DTM-edition
...keskuslukkoa ei ole, mutta check control löytyy....
It only takes willpower.
- kadett90
- OCF Member 2024

Onko siinä boxissa mitään numeroita
-
powerofopel
- 'Diplomat'

kokeile ottaa boxista liitin irti ja laittaa valot päälle, jos toi check boxi niin ajovalot ei palaJyrhen kirjoitti:...keskuslukkoa ei ole, mutta check control löytyy....
kiitos tiedoista...täytyypä kokeilla tuota johdon irroitusta.....
It only takes willpower.
Minkä vuoden Kadetti, mulla on kanssa keskuslukon poksi siellä (2,0i), musta laatikko, parin röökiaskin kokoinen, johdot lähtee oville.
Mikä on muuten chekc-control, onkos se joku häly ?
-
powerofopel
- 'Diplomat'

niin jyrhen:llä ei tota keskuslukkoa ollut... check-control valvoo valojen toimintaa ja ilmoittaa jos jokin jota se valvoo ei pala. häly on ihan sitten hälytin...tursas kirjoitti:Minkä vuoden Kadetti, mulla on kanssa keskuslukon poksi siellä (2,0i), musta laatikko, parin röökiaskin kokoinen, johdot lähtee oville.
No, spekuloin sillä, että voihan se keskuslukkoboksi siellä olla, mutta on jossain vaiheessa napattu pois toiminnasta, kun ainakin omassa toimii vähän miten sattuu, kaipaisi jonkunlaista elvytystä...powerofopel kirjoitti:niin jyrhen:llä ei tota keskuslukkoa ollut... check-control valvoo valojen toimintaa ja ilmoittaa jos jokin jota se valvoo ei pala. häly on ihan sitten hälytin...tursas kirjoitti:Minkä vuoden Kadetti, mulla on kanssa keskuslukon poksi siellä (2,0i), musta laatikko, parin röökiaskin kokoinen, johdot lähtee oville.
Ja valojen lisäksi Check-Control valvoo myös nestetasoja, jarrupalojen kuluneisuutta, jarrunestemäärää..ymspowerofopel kirjoitti:niin jyrhen:llä ei tota keskuslukkoa ollut... check-control valvoo valojen toimintaa ja ilmoittaa jos jokin jota se valvoo ei pala. häly on ihan sitten hälytin...tursas kirjoitti:Minkä vuoden Kadetti, mulla on kanssa keskuslukon poksi siellä (2,0i), musta laatikko, parin röökiaskin kokoinen, johdot lähtee oville.
Tässä '86 GSi:n:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.