H3P4 kirjoitti:Pakko udella että kuinka hyvin nuo mahtuvat pyörimään alla ja onko millä ET:llä. Kun itsellekin tarvis hommata isompaa vannetta, luultavasti 19" niin mietin että mahtuisiko pyörimään 40 profiilin renkailla kun on autossa kuitenkin hiukan madallustakin vai onko tyytyminen suosiolla tuohon 35 profiiliin? Sitten kysäisen vielä hieman kun olet noita sisätilan valoja vaihdellut että millaisia lamppuja noihin mittaristoihin ja sisätilan valoihin menee ja mistä oot hommannut? Kun ajattelin että voisi tuohon omaankin alkaa viritellä joko sinisiä tai valkoisia sisätilan ja mittariston yms valoja kun tuo keltainen ei jotenkin vaan tahdo istua silmään.
Siis noi vanteet on ET 40 ja menee ihan heittäen alle et voi olla vaikka ET 35 kans, ja tolla kumilla pyörii täysin ongelmitta. Ja sit siitä kumista eli toi 235/35/19 kumi on mun mielestä paras koska se on niin sanotusti oikeen kokoinen kumi, et 235/40 kumi ois sit liian iso ja siinä tulis sit mittari heittoa. Et ei toi liian pieni profiili ole, riippuu sit vain siitä kuin levee kumi on tossa edessä 8" niin kumi nousee suoraan ylös ja takana sit se 9,5" niin siellä se sit venyy tosi nätisti. Jos vanteita oot miettinyt niin osta noi mun 20" vanteet pois kun niistä haluisin eroon
Sit noista valoista, niin tähän farkkuun ei niitä ole vaihdettu ainoostaan tohon mun GTS malliini. Siihen siis menee mittaristoon ja kaikkiin keski konsolin valoiks sellaisia 1,5X1,5mm ledejä ja niitten asentaminen sit vaatii todella tarkkaa kättä. Et ite en sitä edes tehnyt. Ja ne tilattiin ihan elektroniikka liikkeestä suomesta mut vissiin kiinasta saa samoja mut huomattavasti halvemmalla. Kuitenkin jos alkaa niin kannattaa tilata valkoisia ja punaisia niin saa sopivan kontrastin, kun asentaessa todettiin et noi siniset ei oikein tossa C1 mallissa sovi minnekkään.
Ja tosta putkistosta et jos haluu tehoja lisää niin sit suoraan Courtneyltä putkistoa ja jos vain ulko näköä niin sit vain vaihtaa putken päät niinkuin tähän farkkuun ja mun autoon tehtiin.