Eiku kirjotin kaverille...mut sit unohtu asiaa...ja laitoin uutena viestinä. Oishan se voinu kyl pistää vanhan jatkoks, mut myöhäst enää..Suuret on synnit.
Keräätkö postauksia, vai miksi kolme viestiä peräkkäin?
Astra H kuvia?
-
Karvajorma
- 'Kadett'

- Viesti:
Onko tällä boardilla joku kriteeri, että omia mielipiteitä ei saa esittää sellaisista asioista joita ei itse omista, vai?On 2003-09-05 18:37, Conaa.B. wrote:Ja siinä puhuu ihminen jolla ei oo ees omaa AUTOOO!!! EHEHEHEHHE!!!!On 2003-09-05 14:26, Karvajorma wrote:Joo ja esim. Citroen C3, Picasso, C5 ei ole rohkeasti muotoiltuja? Perus laatikoita noi kaikki vanhat. Ja erottuuhan ne tuolta massasta, kun ei noilla vanhoilla matolaatikoilla viitsi enää muut kuin kaikista rajoittuneimmat yksilöt ajaa...On 2003-09-05 14:23, TriggerFinger wrote:
Makuasioita...
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että monet vanhat autot ovat uusia autoja "hienompia".
Vanhat autot ovat jotenkin persoonallisempia kuin uudet. Muotoilultaankin ne ovat rohekampia. Uusi auto jotenkin hautautuu massaan. Tämä on minun mielipiteeni, joten ei herneitä please.
Jos noista mitä tuolla sivulla pitäisi valita niin tuo Vectra Cuope jotenkin mun mieleen.![]()
(Ei herneitä nenään, mielipiteitä on monia...)![]()
(Ja eivät ne Volvon jarrut kadonneet, ne eivät vain enää riittäneet 150km/h:n vauhdista, samoin kuin Sinun autosi jarrut loppuivat kesken 30km/h:n vauhdista...)
Ja vielä yksi juttu Conaa.B.:lle:

...ja tämä topic on jo niin pahasti offtopic, että roskikseen joutaisi. Tällaista lapsellista pelleilyä kukaan jaksa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Karvajorma on 2003-09-07 15:40 ]</font>
Joo on mielipiteitä... Mutta ennen vanhaan, vielä 80-luvun alussa, autot erotti toisistaan jo pitkän matkan päästä koska ne todella olivat oman näköisiään. Jokaisella merkillä oli selvät omat piirteensä...On 2003-09-05 14:26, Karvajorma wrote:Joo ja esim. Citroen C3, Picasso, C5 ei ole rohkeasti muotoiltuja? Perus laatikoita noi kaikki vanhat. Ja erottuuhan ne tuolta massasta, kun ei noilla vanhoilla matolaatikoilla viitsi enää muut kuin kaikista rajoittuneimmat yksilöt ajaa...On 2003-09-05 14:23, TriggerFinger wrote:
Makuasioita...
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että monet vanhat autot ovat uusia autoja "hienompia".
Vanhat autot ovat jotenkin persoonallisempia kuin uudet. Muotoilultaankin ne ovat rohekampia. Uusi auto jotenkin hautautuu massaan. Tämä on minun mielipiteeni, joten ei herneitä please.
Jos noista mitä tuolla sivulla pitäisi valita niin tuo Vectra Cuope jotenkin mun mieleen.![]()
(Ei herneitä nenään, mielipiteitä on monia...)
Kaikkihan ne eivät järin kauniita olleet (esim. Volvo, Saab...) mutta jo pitkän matkan päästä tunnisti mikä auto on perässä... Ei onnistu nykyisin enää kovinkaan helposti.
Mutta ne olivat oman aikansa tuotteita, nykyisin autot vaan valitettavasti alkavat olla liian samannäköisiä. Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta. Esim. 80-luvun alun Volvoa en ottaisi ilmatteeksikaan mutta nykyiset ovat persoonallisen näköisiä, suorastaan kauniita ja ihan oman itsensä näköisiä. Sitä ei voi kaikista nykypäivän pirsseistä valitettavasti sanoa.
Mutta nämähän on aina mielipidekysymyksiä. Joten ajellaan kaikki semmoisilla autoilla mistä ME ITSE tykätään. Ei siitä muiden tarvitse huolta kantaa
Vielä on Gesee jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä...
Ihan miten vaa...Onko tällä boardilla joku kriteeri, että omia mielipiteitä ei saa esittää sellaisista asioista joita ei itse omista, vai?
Mistäs tiiät oisko volvon jarrut loppunu?(Ja eivät ne Volvon jarrut kadonneet, ne eivät vain enää riittäneet 150km/h:n vauhdista, samoin kuin Sinun autosi jarrut loppuivat kesken 30km/h:n vauhdista...)
(jos ois ees ollu jarruista kyse...)
Nii ja mitä tosta Caps Lockista? Tiiän et mul on semmonen...mut ihan kiva et jaoit meille sen tiedon että semmonen on olemassa...kaikki ei välttämät tiiä sitä!

<font size=-1>[ This Message was edited by: Conaa.B. on 2003-09-08 00:55 ]</font>
-
Karvajorma
- 'Kadett'

- Viesti:
(Ja eivät ne Volvon jarrut kadonneet, ne eivät vain enää riittäneet 150km/h:n vauhdista, samoin kuin Sinun autosi jarrut loppuivat kesken 30km/h:n vauhdista...)
Puhuin jarrujen loppumisen sijaan niiden katoamisesta, joka on yleinen ilmiö esimerkiksi radalla ajettaessa, jolloin autoa ajetaan äärirajoilla monta kierrosta putkeen. Ja ne eivät edelleenkään kadonneet, ne eivät vain olleet tarpeeksi tehokkaat pysäyttääkseen autoa niin kovasta vauhdista, puhdas ajo-/arviointivirhe.Mistäs tiiät oisko volvon jarrut loppunu?![]()
(jos ois ees ollu jarruista kyse...)
Nii ja mitä tosta Caps Lockista? Tiiän et mul on semmonen...mut ihan kiva et jaoit meille sen tiedon että semmonen on olemassa...kaikki ei välttämät tiiä sitä!
<font size=-1>[ This Message was edited by: Conaa.B. on 2003-09-08 00:55 ]</font>
Ja kyllä, kaikki Opel Club Finlandin keskustelupalstaa lukeneet ovat varmasti myös huomanneet, että Sinullakin on Caps Lock.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Karvajorma on 2003-09-08 18:47 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Karvajorma on 2003-09-08 18:48 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Karvajorma on 2003-09-08 18:50 ]</font>
Joo ja sä oot sitten sellanen joka paikan Wannabe, ku ei toi rivi tossa alhaalla riittää (add, icq ...) No ei herneitä tervetuloa joukkoon karvaturpa (Toi nikki k*see).
Sama kai se on mitä tähän kirjottaa ku ollaan niin off topic.
Conaa.B.
puhelin on sitä varten, että sillä otetaan yhteyttä kavereihin ja puskurin ostajaan
Vai joko sä oot myyny sen. Privat 
Sama kai se on mitä tähän kirjottaa ku ollaan niin off topic.
Conaa.B.
löyty aika hyvä kuva uudesta astrasta. näyttäs olevan joku sporttimalli...voi pojat...tollanen ja 200hv:n turbomoottori...kyllä kelpais. on kyl sen näkönen toi uus astra, ettei ainakaan ulkonäöstä oo kiinni jos ei myy...ja varmasti myykin.
http://www1.opel.de/iaa/images/images/g ... 1_1024.jpg

Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
Toi on kyllä siisti, ja tollasella koneellaki ois kiva!On 2003-09-14 02:27, Veeksi wrote:
löyty aika hyvä kuva uudesta astrasta. näyttäs olevan joku sporttimalli...voi pojat...tollanen ja 200hv:n turbomoottori...kyllä kelpais. on kyl sen näkönen toi uus astra, ettei ainakaan ulkonäöstä oo kiinni jos ei myy...ja varmasti myykin.
Paaljon onnistuneempi ku c vekku...vaik ei GTS:ssäkää mitää valittamista oo!
Ite olen näköjään eri mieltä useimpien tiedän kanssa. Mun mielestä toi uus Astra on menny muotoilultaan samaan junaan kaikkien muiden kanssa! Edellisessä Astrassa oli sentään vielä jotakin Opelin "omaa"..mutta uusi Astra seuraa muotoilussa Vectraa..eli myötäilee muita!
En tiedä..ilmeisesti on sitten niin että eurooppalaisista autonvalmistajista BMW,Audi,Mersu,Saab ja Volvo on ainoita jotka uskaltavat säilyttää oman linjansa ja tyylilleen ominaiset piirteet muotoilussaan vuosikymmenestä toiseen!
Niin on Opelkin tehnyt vielä tähän asti..nyt on menty mukaan japsien junaan..ja sillä muuten ei myyntiä pelasteta!
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-09-14 11:33 ]</font>
En tiedä..ilmeisesti on sitten niin että eurooppalaisista autonvalmistajista BMW,Audi,Mersu,Saab ja Volvo on ainoita jotka uskaltavat säilyttää oman linjansa ja tyylilleen ominaiset piirteet muotoilussaan vuosikymmenestä toiseen!
Niin on Opelkin tehnyt vielä tähän asti..nyt on menty mukaan japsien junaan..ja sillä muuten ei myyntiä pelasteta!
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-09-14 11:33 ]</font>
Hieman offtopiccia, mutta minun silmääni miellyttää tämä malli, vaikka se onkin konsepti-asteella eli kyseessä on Opel Insignia.

http://www.auto-motor-und-sport.de/d/44252
ja http://www.opel.de sivuilta löytyy pieni videonpätkä. (kuvan alla on horisontaalienen vierintäpalkki josta löytyy insignia...)
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jaanz on 2003-09-17 17:40 ]</font>

http://www.auto-motor-und-sport.de/d/44252
ja http://www.opel.de sivuilta löytyy pieni videonpätkä. (kuvan alla on horisontaalienen vierintäpalkki josta löytyy insignia...)
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jaanz on 2003-09-17 17:40 ]</font>