JJ kirjoitti:Saabin B234Haidekken kirjoitti:
Uusi kone olisi tarkoitus jostain hommata ja viisi lovinen vaihteisto. Millaisen tähän mahtaa saada vielä helposti katsastettua?
Opel Ascona B -79
Re: Opel Ascona B -79
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut
Powered by BMW
Museoinnilta pelastetut
No jos on kyse Opelista johon vaihdetaan joku BMW:n tai Saabin kone ja voimansiirto,niin mitä siinä sitten on Opelia enää ?
Eikö ole jo sama vaihtaa merkkiä saman tien ?
Saahan niistä voimaa irti tietysti,mutta toisaalta miksi pitäisi vaihtaa jonkun muun auton tekniikka jos omistaa Opelin..sehän on makuasia tietysti 
-
kumimuumi
- OCF Member

Voihan sinne toki tunkata jonkun ahdetun NE/XE:n ja ison keken välilaipan kanssa mutta mitäs hauskaa siinä olisi 
Ei kai noita Cihejäkään enää kukaan harrasta?
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Mulla on CIH ollu jokaisessa kolmessa Asconassa ja enpä ole ruvennu muita vaihtelemaan.Hyvin pelaa ja ihan oon tyytyväinen 
Taasko se alkaakumimuumi kirjoitti:Voihan sinne toki tunkata jonkun ahdetun NE/XE:n ja ison keken välilaipan kanssa mutta mitäs hauskaa siinä olisi
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
No paskahan se CIH on,totta se on,palotilan muoto ei ole paras mahdollinen virittelyn kannalta.Onhan niistä voimaakin revitty osaavissa käsissä,mutta maailman paras se ei ole
Mutta kun ei Opel ole suuressa viisaudessaan osannut parempaa tehdä ja sama peruskone on ollut jo 60-luvulla niin kovinhan se jälkeen jäänyt on,jos vertaa johonkin saman ikäiseen japsiin esimerkiksi
Mutta siinähän sitä haastetta onkin ja kapinahenkeä kun tuollaisesta vanhasta maamoottorista kiskotaan lisää muuleja
"En mä ny tiiä..tämmönen puutarhajyrsin.." 
joo saahan siitä cihistäki kulkevan ku puskee sen 10ke siihen
Bmw e61 msport
Museoinnilta pelastetut